Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytyin kun ystävä paljasti syyn miksi jätti vaimonsa!

Vierailija
27.08.2019 |

Kyseinen pari päätyi eroon viiden yhteisen vuoden jälkeen ja heillä on pari vuotias lapsikin. Kun kysyin syitä eroon, niin tämä ystävämies sanoi isoimmaksi syyksi sen että vaimo oli lihonut lapsen saamisen jälkeen sen verran paljon ettei enää kokenut tätä seksuaalisesti viehättävänä eikä suhde siksi toiminut. Vannotti vielä etten pitäisi häntä vastauksen saatuani täytenä kuspäänä ja sanoi että tämä on oikeasti miehille tosi tärkeää ja harva uskaltaa sanoa todellista syytä ääneen eikä hänkään ollut (ex)vaimolleen raaskinut sitä kertoa.

Vastaus tuli silti itselleni sen verran yllätyksenä etten oikein tiennyt mitä sanoa, odotin syyksi jotain ihan muuta. Vaikka tokihan vaimo näin ulkopuolisemmankin silmiin oli hoikemmassa kunnossa suhteen alussa, arvioisin että painoa tullut kymmenisen kiloa lisää muttei hän mitenkään epäviehättävä mielestäni ole.

Jäin kuitenkin miettimään että onkohan oikeasti yleistäkin että mies lähtee parisuhteesta vaimon lihottua...

Kommentit (192)

Vierailija
41/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan osa miehistäkin pinnallisia. Pääsipä vaimo onneksi eroon moisesta turhuudesta.

Ihmettelen taas, että onpa nopeella tahdilla alettua lapsia tekemään. Ei olla ehditty tutustua toiseen ja lapsi sitten pitänyt tehdä, taas uusia tilanteita.. lapsiraukka pääs eroperheeseen isän pinnallisuuden takia.

Luulen ettei lasta ole suunniteltu. 

-ap

Se oli Jeesuksen tahto

Vierailija
42/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroista 80 % tapahtuu naisten aloitteesta. Yleisin syy miehen eroaloitteeseen on naisen lihominen. Yhteiskunnassa kuka tahansa selviää hyvin yksinkin, joten on hyvä, että kynnys eroon pidetään matalana.

Yleisin syy miehen eroaloitteeseen on kylläkin toinen nainen. Ties vaikka olisi tässäkin todellisuudessa taustalla, kaverille (ja vaimolle) piti keksiä salonkikelpoisempi syy.

Toinen nainen =joka on hoikka..kunnes saa lasen(jota ei ole suunniteltu)

Eiks toi fatshamer tiedä mikä on kortsu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan osa miehistäkin pinnallisia. Pääsipä vaimo onneksi eroon moisesta turhuudesta.

Ihmettelen taas, että onpa nopeella tahdilla alettua lapsia tekemään. Ei olla ehditty tutustua toiseen ja lapsi sitten pitänyt tehdä, taas uusia tilanteita.. lapsiraukka pääs eroperheeseen isän pinnallisuuden takia.

Luulen ettei lasta ole suunniteltu. 

-ap

Se oli Jeesuksen tahto

Lisääntykää ja täyttäkää maa

Vierailija
44/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tahditonta mennä kysymään kenenkään eron syitä.

Miten niin muka. Tahditonta olisi olla välittämättä asiasta.

Miten niin olisi tahditonta kysyä muka?! Kyseessä kuitenkin hyvä ystävä jonka tuntenut lapsuudesta, on kuin veli mulle. Tietenkään en olisi kysynyt jos olisi sanonut ettei halua puhua asiasta tai alkanut tivaamaan vastausta jos ei olisi halunnut kertoa.

-ap

Mitä sä mulle iniset! Menikö nyt väärälle vastaajalle hä?

Vierailija
45/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroista 80 % tapahtuu naisten aloitteesta. Yleisin syy miehen eroaloitteeseen on naisen lihominen. Yhteiskunnassa kuka tahansa selviää hyvin yksinkin, joten on hyvä, että kynnys eroon pidetään matalana.

Yleisin syy miehen eroaloitteeseen on kylläkin toinen nainen. Ties vaikka olisi tässäkin todellisuudessa taustalla, kaverille (ja vaimolle) piti keksiä salonkikelpoisempi syy.

VAIMOLLE EI OO KERROTTU! (et se on läskiperse)

Vierailija
46/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro syy naiselle. Sen erotuska helpottaa..ja laihtuupi silmissä 20kg:)

:D En tietenkään voi kertoa, kun on luottamuksellisesti kerrottu minulle. En tiedä häiritseekö naista itseään hänen painonsa ja voihan olla että laihtuu eron jälkeen muutenkin.

-ap

Siis kaveri ei ole kertonut lähtönsä oikeaa syytä vaimolle? Mitä hän sitten sanoi syyksi?

Vierailija
47/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystäväni, jonka jätin ylipainon takia, laihtui eron jälkeen vuodessa ihannemittoihin ja on nyt naimisissa toisen miehen kanssa ja onnellinen. Myös hänen II-tyypin diabeteksensa parani. Joskus jätetyksi tuleminen auttaa tulemaan onnelliseksi ja terveemmäksi.

Vierailija
48/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin itsekeskeisen miehen en antaisi tavata lasta. Tai sitten oli vain naisellekkin etu päästä eroon moisesta sanonko mistä.

Vierailija
49/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isänikin on ihan muina miehinä todennut että jätti yhden kumppaninsa koska tämä ei ollutkaan niin motivoitunut pudottamaan kiloja kun oli treffeillä antanut ymmärtää. Isä siis ennen kun tapasin naisen ekaa kertaa varoitti että on hieman pulleampi. Ironista on että pari vuotta myöhemmin oli monta vuotta suhteessa isomman kokoisen naisen kanssa joka oli kuitenkin paljon kauniimpi kavoistaan ja luonteeltaan todella värikäs.

Vierailija
50/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä lähdekritiikkiä kun joku kertoo erinsa syistä. Totuus voi olla jotain ihan muuta mutta kertoohan tuo kaveristasi kyllä. Vaikuttaa ei niin kovin välkyltä tyypiltä. Veikkaan että todellisuudessa vaimo jätti ja kertoilee nyt tuollaisianostaakseen omaa itsetubtoaan.

Vierailija
51/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D En tietenkään voi kertoa, kun on luottamuksellisesti kerrottu minulle. En tiedä häiritseekö naista itseään hänen painonsa ja voihan olla että laihtuu eron jälkeen muutenkin.

-ap

Siis kaveri ei ole kertonut lähtönsä oikeaa syytä vaimolle? Mitä hän sitten sanoi syyksi?

En tiedä tarkalleen...varmaan jotain "ettei tää toimi enää" tai jotain sellaista mikä tavallaan on tottakin jos tarkemmin ajattelee :D

-ap

Vierailija
52/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma isänikin on ihan muina miehinä todennut että jätti yhden kumppaninsa koska tämä ei ollutkaan niin motivoitunut pudottamaan kiloja kun oli treffeillä antanut ymmärtää. Isä siis ennen kun tapasin naisen ekaa kertaa varoitti että on hieman pulleampi. Ironista on että pari vuotta myöhemmin oli monta vuotta suhteessa isomman kokoisen naisen kanssa joka oli kuitenkin paljon kauniimpi kavoistaan ja luonteeltaan todella värikäs.

Onko naine 25 vee..

Miehet ottaa myös nuoria pulleroita, kun ei muita saa.

oon huomannu tän 50 vee kavereissani

Ekat vaimot kaunottaria..nykyiset lihapullia mut naamat ok

Vierailija
53/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En tiedä tarkalleen...varmaan jotain "ettei tää toimi enää" tai jotain sellaista mikä tavallaan on tottakin jos tarkemmin ajattelee :D

-ap

Mun yhden kaverin uus vaimo on HOIKKA ja exä just ton 10kg lihonu.. niillä ei lapsia tosin???

Vierailija
54/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäköä haukkuvat ihmiset eivät ole älyltään sieltä paremmasta päästä. Tökerö ja juntti käytös kertoo älyn puutteesta, simply. Jos juttu on edes totta. Jättäminen ja ero voi johtua vaikka kuinka pienistä asioista, mutta vain tolvana toitottaa niitä syitä muille.

Vierailija
55/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei edes huomaa kymmenen kilon painonvaihtelua.

Mäkin veikkaan, että jos mies on alunperin rakastunut vaimoonsa ja pitänyt häntä viehättvänä, vienyt vihillekin, niin vaimo on lihonut yli 10 kiloa ja ehkä muuttunut myös niin häpeileväksi ja estoiseksi, ettei mikään kannustus ole riittänyt seksi on loppunut kokonaan. Lapsikin on kuitenkin jo 2 v ja se on jo sellainen aika, että sen aikana pääsee näkemään muuttuuko tilanne sellaiseksi, että kumpikin saa suhteessa tosiaan sen mitä elämältä toivoo vai eikö saa. Tuon 2 v aikana ei ole otettu askeltakaan parempaan, pelkästään huonompaan.

Uskon, että aika useinkin toisen lihominen johtaa eroon. Jotkut naiser lihovat raskausaikana 20+ kiloa ja imetysaikana vielä toiset 20+ kiloa. Hoikan puolison on vaikea kunnioittaa sellaista puolisoa vaikka perimmäinen syy olisikin mentaalipuolella. Kun jos se lihava puoliso ei osaa ratkaista henkisiä ongelmiaan niin ei niitä voi se hoikkakaan yksin hänen puolestaan ratkaista. Vielä kun joku 90+% laihduttajista lihoo takaisin ja vielä lihavammaksi. Ja jos koko aikana tarpeet parisuhteessa ovat täysin eripariset niin...

Helpolla pääsee kun ei vain liho liikaa vaan ratkaisee ongelmat ennen kuin ne kasvavat liian isoiksi. Pyrkii kasvamaan samaan suuntaan. Ei pado tunteita sisälleen vaan on aito ja onnellinen ja huolehtii seksuaalisesta halustaan. Siten välttää monta kriisiä ja parisuhde kestää onnellisena todennäköisemmin.

Helppoa ja itsestäänselvää se ei tietenkään ole. Joskus rakkaus vain loppuu vaikka olisi muuta luvattu. Sitten voi erota lainkin mukaan. Harmi, näitä sattuu.

Itse olen siis naimisissa oleva nainen ja valmis alapeukkusateeseen, olen hirveä ihminen ja ansaitsen sen.

Vierailija
56/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo vaimo niin laihduttaisi, ihan vaan kettuillakseni. Takaisin en toki enää huolisi.

Vierailija
57/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun vielä näkisi sen keski-ikäisen iskämiehen, jolla olisi varaa sanoa muille lihomisesta mitään. Ei montaakaan alle 100cm vatsanympärystä nykyään näy. Vaikka kuinka olisi mielestään nuorekas, sporttinen ja tehokas iskä niin siellä se olut-/voileipä-/grilliherkkumaha vain pömpöttää. Ja ei tunnu se toinen toistaan kalliimpien polkupyörien ym. sporttivälineiden ja salikortin hommaus kannattaa, jos aika kuluu kännykällä ja Netflixistä. Jos ei pili näy oman vatsan alta, on turha syyttää vain vaimoa lihomisesta.

Vierailija
58/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun luettuani olen onnellinen että tapasin ja tutustuin mieheen reilusti ylipainoisena ja laihduin vasta vuosia seurustelun jälkeen. :D

Vierailija
59/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei edes huomaa kymmenen kilon painonvaihtelua.

Mäkin veikkaan, että jos mies on alunperin rakastunut vaimoonsa ja pitänyt häntä viehättvänä, vienyt vihillekin, niin vaimo on lihonut yli 10 kiloa ja ehkä muuttunut myös niin häpeileväksi ja estoiseksi, ettei mikään kannustus ole riittänyt seksi on loppunut kokonaan. Lapsikin on kuitenkin jo 2 v ja se on jo sellainen aika, että sen aikana pääsee näkemään muuttuuko tilanne sellaiseksi, että kumpikin saa suhteessa tosiaan sen mitä elämältä toivoo vai eikö saa. Tuon 2 v aikana ei ole otettu askeltakaan parempaan, pelkästään huonompaan.

Uskon, että aika useinkin toisen lihominen johtaa eroon. Jotkut naiser lihovat raskausaikana 20+ kiloa ja imetysaikana vielä toiset 20+ kiloa. Hoikan puolison on vaikea kunnioittaa sellaista puolisoa vaikka perimmäinen syy olisikin mentaalipuolella. Kun jos se lihava puoliso ei osaa ratkaista henkisiä ongelmiaan niin ei niitä voi se hoikkakaan yksin hänen puolestaan ratkaista. Vielä kun joku 90+% laihduttajista lihoo takaisin ja vielä lihavammaksi. Ja jos koko aikana tarpeet parisuhteessa ovat täysin eripariset niin...

Helpolla pääsee kun ei vain liho liikaa vaan ratkaisee ongelmat ennen kuin ne kasvavat liian isoiksi. Pyrkii kasvamaan samaan suuntaan. Ei pado tunteita sisälleen vaan on aito ja onnellinen ja huolehtii seksuaalisesta halustaan. Siten välttää monta kriisiä ja parisuhde kestää onnellisena todennäköisemmin.

Helppoa ja itsestäänselvää se ei tietenkään ole. Joskus rakkaus vain loppuu vaikka olisi muuta luvattu. Sitten voi erota lainkin mukaan. Harmi, näitä sattuu.

Itse olen siis naimisissa oleva nainen ja valmis alapeukkusateeseen, olen hirveä ihminen ja ansaitsen sen.

Sinähän et tiedä tuon parin tai muidenkaan elämästä tuon taivaallista. En sitten käsitä näitä hölmöjä, jotka spekuloivat muiden erolla tähän tyyliin. Oletko onnellinen kun olet itse hoikka niin olet säästynyt lihavien naisten kohtalolta vai miksi pitää itseä nostaa muita naisia dissaamalla.

Vierailija
60/192 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee tietysti omat valintansa mutta kyllä katsoisin tehneeni virhe arvioinnin jos tajuaisin että mies olisi olettanut minun pysyvän aina vanhenemisesta huolimatta yhtä viehättävänä kuin kaksikymppisenä. Tyytyväinen olisin jos pääsisin tuollaisesta miehestä eroon. Eihän tuossa ajattelussa ole järjen hiventä. Vakuuttelut tuskin auttaisi, kyllä aivojen tilalla täytyy olla sitä k..ta