Keskustan puheenjohtaja
Aamu tv oli ehdokkaat.Kulmuni ja Kaikkonen.Kaikkosta en jaksaisi enään katsella.Pyöri vaimonsa kanssa iltapäivälehtien lööpeissä mutta karille liitto meni.Nuorisosäätiö tulee mieleen.Kulmuni on raikas ja ryvettymätön joten uusi alku on mahdollinen Lapin naisen johdolla.Asiallisia kommentteja eikä solvausta pyydän.
Kommentit (9)
Olin viikonloppuna katsomassa keskustan puheenjohtajatenttiä ja Kulmuni oli huippu. Kaikkonen jäi jalkoihin. Terveisiä Nurmeksesta!
Tällä hetkellä (etenkin nuoret) naiset ovat etusijalla kaikissa valinnoissa. Vaikka miesehdokas olisi maailmanhistorian pätevin poliitikko, ei hänellä olisi mahdollisuutta tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonloppuna katsomassa keskustan puheenjohtajatenttiä ja Kulmuni oli huippu. Kaikkonen jäi jalkoihin. Terveisiä Nurmeksesta!
Onko Kulmuni ylipainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kulmuni ylipainoinen?
Entä se toinen?
Kulmuri yrittää tehdä keskustasta uutta helsingin vihreitä. Kaikkonen on realistipolitiikko ja vanhan liiton miehiä. Naisena ja nimenomaan maalla asuvana naisena häpeän jos Kulmuri valitaan. Pyrkyri.
Kuomuni vaikutti radiossa semmoiselta tyypiltä että sitä kuuluisaa maalaisjärkeä löytyy.
Samaa mieltä Kaikkosesta mutta että Suomi-"Venäjä" -seuran puheenjohtaja olisi raikas? Ei edes kepussa voi olla noin!