Kertokaa syitä miksi ovi avataan moottorisahalla?
Eikö olisi helpompaa hakea respasta yleisavain tai tiirikoida lukko auki. Olen miettynyt tätä enkä oikeasti keksi järkisyytä avata tavallista ovea moottorisahalla. Kertokaa, oi rikostutkijat av:lla.
Kommentit (29)
Kerran ensihoitajat meni ovesta läpi, kun olin soittanut kaverille apua it se mu r h an yrityksestä.
Eikä se olisi pelkästään yritykseksi jäänyt, mutta apu ehti paikalle ajoissa.
Ei ollut aikaa lähteä hakemaan avaimia.
Taitais olla (kerrostalossa varsinkin) murtokonstiksi vähän liian äänekäs ja liikaa pakokaasua rappukäytävään tuottava ...
Poliisilla lienee kuitenkin ollut tilanteessa aikaa. Eivät haluneet koskea lukkoon? Miksei ikkunasta? Onko niillä rikospaikkatutkijoilla moottorisaha vakiovarusteena?
Ylimääräistä rahaa ja pitää pröystäillä naapureille, että pätäkkää löytyy uuteen oveen vaikka joka päivä.
Tässä siis kyse Porvoon (!!!!) suomi-ruotsipoikien motellihuoneen oven avaamisesta, siis moottorisahalla ja poliisin toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ensihoitajat meni ovesta läpi, kun olin soittanut kaverille apua it se mu r h an yrityksestä.
Eikä se olisi pelkästään yritykseksi jäänyt, mutta apu ehti paikalle ajoissa.
Ei ollut aikaa lähteä hakemaan avaimia.
No mitenkäs se uuden oven paikalleen laittaminen sujui ja kukas sen sitten korvasi ?
Mistä respasta?
Saatat asua talossa, jossa on respa, mutta suurin osa ihmisistä ei asu.
Vierailija kirjoitti:
Kirveellä läpi meno olisi ollut liian elokuvamaista.
Tulee äkkiseltään mieleen useampi elokuva missä mennään moottorisahalla ovesta läpi. Avaaimella oven avaaminen on niin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirveellä läpi meno olisi ollut liian elokuvamaista.
Tulee äkkiseltään mieleen useampi elokuva missä mennään moottorisahalla ovesta läpi. Avaaimella oven avaaminen on niin tylsää.
No tuli Hohto mieleen. :)
No mm. hätätilanteet. Suomessa ovet on niin jykeviä ettei niitä saa potkimalla auki niin kuin leffoissa ja sorkkarauta ei ole niin nopea keino ja vaatii voimaa (ja avaimia saisi odottaa tovin jos toisenkin). Jos asunnossa joku heiluu puukon kanssa niin onhan siinä myös sellainen hämmennysmomentti, jolla saadaan puukkohemmo ainakin joksikin aikaa lopettamaan toimintansa kun ihmettelee mitä siellä ovella tapahtuu.
Polttopuut on loppu?