Ei ole rahaa kauppaan
Kommentit (29)
No sitten ei pidä mennä kauppaan. Simple!
Oliko muita ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
No sitten ei pidä mennä kauppaan. Simple!
Oliko muita ongelmia?
Ei pidäkään. Laitan mieheni kauppaan
Mene kirkon diakoniatyöntekijän luokse kysymään ruoka-apua.
Onpa typerä aihe, kuka tällaista provoilee tähän aikaan aamusta? Palstan trolli taisi herätä.
Jos on 800 €/kk käytettävissä, ei voi käyttää enempää kuin 180 €/viikko. Jotkut ymmärtävät tämän ja toiset ihmettelevät joka kuukausi, miksi rahat loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä aihe, kuka tällaista provoilee tähän aikaan aamusta? Palstan trolli taisi herätä.
Ammattivalittaja, kukas muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahat on käytetty?
Ruokaan, lapsen vaatteisiin mutta miehellä on kyllä rahaa joten hän saa mennä kauppaan.
Kerropas minkälaiset kulut ja tulot sinulla on, oletko työelämässä vai mistä tuo 800 tulee. Olen erikoistunut yksityisten raha-asioiden kuntoon laittamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja, kukas muukaan.
Ahaa, minä luulin että trolli.
Etkö voisi ostaa Visalla, siinä voi maksaa pienen kk-erän takaisin tai koko laskun.
Mä käýtän sitä joskus, tällä hetkellä velka 112€.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahat on käytetty?
Ruokaan, lapsen vaatteisiin mutta miehellä on kyllä rahaa joten hän saa mennä kauppaan.
Niin,sitä ruokaakin on olemassa halpaa ja viisinkertaisen hintaista...
Mikä helvetin aloitus tämä nyt on? Ap alkaako työpäivä pikku hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahat on käytetty?
Varmaan pitää vaihtaa kauppaa kun tuo citymarket on niin kallis. Ihan kotiruokaa, olen tehnyt enkä muutenkaan tuhlaillut.
Tuon saa riittämään kuukaudeksi, jos on ymmärrystä taloudenhoidon suhteen. Melkein kaikesta ylimääräisestä voi tinkiä ja kaikesta saa kauppaan mennessä halpaversioita. No, sun onni, että on sentään loppukuu eikä alkukuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuon saa riittämään kuukaudeksi, jos on ymmärrystä taloudenhoidon suhteen. Melkein kaikesta ylimääräisestä voi tinkiä ja kaikesta saa kauppaan mennessä halpaversioita. No, sun onni, että on sentään loppukuu eikä alkukuu.
Niin, varmaan saa. Mun ei tuolla 800€ kuukausitulollani tarvitse ostaa kuin vaatteet, kengät, ruuat ja käydä apteekissa. En nytkään tässä kuussa mielestäni ihmeen kalliita juttuja ostellut. Laitan illalla mueheni kauppaan koska hänellä on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahat on käytetty?
Varmaan pitää vaihtaa kauppaa kun tuo citymarket on niin kallis. Ihan kotiruokaa, olen tehnyt enkä muutenkaan tuhlaillut.
Täällä on lähikauppa lopettamassa lyhyeen.Yrittäjä ihmettelee miksei Prismaan tottuneet asukkaat tule ostamaan tuplahinnoilla oman kylän kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin rahat on käytetty?
Täällä on lähikauppa lopettamassa lyhyeen.Yrittäjä ihmettelee miksei Prismaan tottuneet asukkaat tule ostamaan tuplahinnoilla oman kylän kaupasta.
Joo, mä ajattelin vaihtaa tuosta citymarketista s-markettiin kun se on halvempi. Täällä ei prismaa ole lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varmaan saa. Mun ei tuolla 800€ kuukausitulollani tarvitse ostaa kuin vaatteet, kengät, ruuat ja käydä apteekissa. En nytkään tässä kuussa mielestäni ihmeen kalliita juttuja ostellut. Laitan illalla mueheni kauppaan koska hänellä on rahaa.
Okei. Ongelma ratkaistu, voit siirtyä ulos nauttimaan kesäpäivästä🤗
Kaapeista tai pakastimesta löytynee jotakin syötävää...