Mikä Facebookin Miestenhuonetta vaivaa? Ei seksissä kelpaa mikään?
Bongasin tällasen Naistenhuoneelta:
https://www.sielunisilmin.fi/malelifestyle/huono-seksi-miestenhuone-fac…
Lista siis koskee, mikä miehiä häiritsee naisissa sängyssä.
Vinkki viitonen: siihen on SYYNSÄ, jos nainen makaa "SYNTISESTI" lahnana! Katsokaa miehet peiliin!
Etenkin siksi, koska teette itse täysin samoja asioita kuin tohon listasitte. N39
Kommentit (11)
Täysin totta. samoin kuin se että erektion kovuus ja miehen halu riippuu pitkälti naisen viehättävyydestä ja hoikkuudesta.
Lahnailusta sen verran sanoisin, että mulle on useampi mies joskus sanonut että "älä liiku"... Ovat siis vain halunneet omaan tahtiinsa lykkiä menemään minusta välittämättä.
Tyypillinen nainen, kääntää naisten omat viat miesten syyksi.
Se on miehillä geeneissä, ainainen naisista valitus ja naisten syyttely. Heteromiesten elämän suola.
Lonkkakivuista valittaminen? No v.... jos jokin asia aktin aikana käy kipeää niin kai siitä nyt sanoa saa? Eiku pitäs olla hiljaa ja lopults et nauti yhtään kun mietit vaan kipua ja odotat et loppuis. Sit mies valittaa et ku oot passiivinen. Ei voi muuta jos kerran sattuu.
Onneksi miehen kanssa ei olla niin pskantärkeitä eli homma ei ole lopahtanut vaikka mulla reisi krampannut.
Vierailija kirjoitti:
Täysin totta. samoin kuin se että erektion kovuus ja miehen halu riippuu pitkälti naisen viehättävyydestä ja hoikkuudesta.
Tätähän ei saisi sanoa ääneen mut näin se on
Vierailija kirjoitti:
Se on miehillä geeneissä, ainainen naisista valitus ja naisten syyttely. Heteromiesten elämän suola.
Ja nykynaisilla turha uhriutuminen ja vastuun siirto muille. Heteronaisen elämän suola.
Kumpi on helpompaa, asettaa korkki pulloon vai pullo korkin päälle?
Hyvät psykoosit taas tulilla