Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajokortiton ajaa kortillisen autolla

Vierailija
26.08.2019 |

Kuinka suuri todennäköisyys on että poliisi pysäyttää kun ajaa puolisonsa autolla? Itse henkilöllä ei ole korttia kun taas puolisolla, jonka nimissä on auto on, on kortti.

Välillä vituttaa maksaa itse autokoulusta jne kun toiset menee siivellä. Enkä nyt oikein viittis käräyttääkään

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinut on pysäytetty ja kysytty korttia? Minulta on kysytty kaksi kertaa, ajanut olen 42 v. miltei päivittäin.

Vierailija
2/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ajokorttia koskaan ollutkaan vai onko se menetetty esim. rattikäryn takia.

Minä käräyttäisin koska en haluaisi omalletunnolleni jos jotain sattuu,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein sinut on pysäytetty ja kysytty korttia? Minulta on kysytty kaksi kertaa, ajanut olen 42 v. miltei päivittäin.

Ajatko omalla autolla, siis mikä on sun nimissä vai puolison autolla? Tällä on kuuluma väliä eli jos auto on toisen nimissä, kysellään useammin. En tiedä onko totta.

Vierailija
4/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoinen riski. Ei tarvitse tulla kuin kolari jossa se toinen on syyllinen niin kortiton on vaikeuksissa. Ainakaan vakuutuksesta ei saa korvausta jo on tietoisesti antanut autonsa ajokortittoman käyttöön vaikka vika olisikin ollut jonkun toisen.

Vierailija
5/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä muuten tulee sitten puolisollekin sakot, jos tämä tietoisesti luovuttaa autonsa kortittomalle kuskille.

Vierailija
6/6 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatko omalla autolla, siis mikä on sun nimissä vai puolison autolla? Tällä on kuuluma väliä eli jos auto on toisen nimissä, kysellään useammin. En tiedä onko totta.

Kesät omalla, talvet puolison autolla. Puolison autossa on Webasto. :D Ei ole mitään väliä.