Mies, mitä ajattelisit jos saisit naiselta kutsun tulla teelle ja omenapiirakalle?
Herahtaisiko vesi kielellesi vai olisiko silakkapiirakka enemmän mielessäsi?
Kommentit (30)
En tulisi. Ripsipiirakkaa sen olla pitää.
Missä meidän k-sankarit viipyy? ;)
Loukkaantuisin syvästi koska olen allerginen omenalle.
Entä nainen? Haluatko omppupiirakkaa? Jos jaksan leipoa. En taida jaksaa. Vaikea elämäntilanne.
Ajattelisin että varmasti tyrmäystippoja teessä. Veis vaan rahat ja puhelimen.
Vierailija kirjoitti:
Monet omenalle allergiset voi syödä kypsennettyä omenaa.
Menisin syömään piiraan ja silmäilisin tilannetta onko tässä muusta kyse kuin leivontaitojen esittely.
Pystyykö laatikkoleualla edes syömään omenapiirakkaa? Muillehan ei niitä kutsuja tule.
En tunne ketään naista, joten vastasin et tais tulla väärään numeroon.
Riippuu naisesta. Jos se vanha tätini niin ajattelen että nam herkkullista omenapiirakkaa tiedossa.
Jos kutsun esittää seksikäs naapurin yh (jota tällähetkellä ei ole olemassa, mutta kuvitellaan että on) niin sitten mielessä on kaikenlaiset piirakat.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet omenalle allergiset voi syödä kypsennettyä omenaa.
Se on se ajatus.
vatkaisin tietysti kermat piirakalle
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö laatikkoleualla edes syömään omenapiirakkaa? Muillehan ei niitä kutsuja tule.
Pystyy, kun ottaa suorakulmaisen palan.
Minä pyysin ihan oikeasti opiskelukämpilläni naapurin poikaa mustikkapiirakalle. Tuli ihan mielellään ja juteltiinkin aika monta tuntia. Hän pyysi minua asunnolleen katsomaan lätkää ja juomaan kaljaa, tuli muitakin tyyppejä. Oltiin ihan hyvät kaverit, mutta sälli muutti pois, kun lähti inttiin. Terkut Mikalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy, kun ottaa suorakulmaisen palan.
Hahhah, nauran täällä laatikkoleuka lonksuen.
Vierailija kirjoitti:
:D
Jos sille pitää pureskella valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Entä nainen? Haluatko omppupiirakkaa? Jos jaksan leipoa. En taida jaksaa. Vaikea elämäntilanne.
Jos olen kiinnostunut sinusta niin kyllä, muuten ei kiitos. Olisin todella otettu jos mies näkisi niin paljon vaivaa että leipoisi itse.
Miettisin että oonko mä nyt sitten sellainen "kiltti mies" ...