Iso ikävä välillä ihmistä jonka kanssa en voi viettää aikaa
Onko muita samassa tilanteessa?
Iso ikävä ihmistä, jota kohtaan oli todella isoja tunteita. Tunteet olivat molemminpuolisia, mutta molemmilla järki -koska omat parisuhteet ja perheet.
En vaan voi unohtaa sitä ihmistä ja välillä iskee ihan hillitön ikävä ja haluaisi vaan olla lähellä ja jutella.
Kommentit (9)
On, tosin lähtökohdat ja syyt ovat erilaiset kuin sinulla. Mutta on.
Mieti vielä tilannetta, onko se oma parisuhde niin hyvä, että tälle uudelle suhteelle ei voisi antaa tilaa? Lapset sopeutuvat hyvin elämän muutoksiin, kunhan aikuinen on heidän tukenaan....
Joo mulla kanssa. Ei voi mitään. Ois kivaa olla ystäviä, mutta ei se käy.
On välillä ikävä. Mutta se tunne on jotenkin irrallinen, ehkä jotain selvittämätöntä itseni kanssa. Pala puuttuu tyyppisesti.
Sama tilanne. Ihminen menneisyydestä, vuosien tauon jälkeen hän ilmestyi takaisin elämääni. Hän olisi vapaa, minä en. Omassa suhteessani ongelmana on yhteisen ajan puute, olen paljon yksin, mutta en kuitenkaan ole vapaa viettämään aikaani tämän toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On, tosin lähtökohdat ja syyt ovat erilaiset kuin sinulla. Mutta on.
Sama täällä. Tosin otsikon sanan välillä vaihtaisin sanaan aina. Ikävä on koko ajan. Vaikka jännitin hänen seurassaan, oli hänen lähellään uskomattoman hyvä olla.
Tässä ketjussa: hyper-hypergamiaa.
Parisuhteessa/naimisissa olevat miehet, kiinnittäkää huomiota.
Mulla on ollut sama tilanne. Tapasin miehen, jota voisin kutsua sielunkumppaniksi. Molemmilla on kuitenkin perheet, joten alusta saakka oli selvää että paria meistä ei tule. Ystäviä kuitenkin tuli. Alussa oli tietenkin hankalaa, kun molemmat olisi halunnut enemmän, mutta ajan mittaan himo hellitti ja jäljelle jäi kaunis ystävyys. Nyt tuetaan toisiamme parisuhteissamme ja jaetaan ilot ja murheet. Tämä oli ehkä meidän tapamme olla yhdessä.
Ikävä myös minulla - löysin mahtavan tyypin, kipinää ja flirttiä puolin ja toisin. Olisin halunnut vaikka mitä. ja tässä elämäntilanteessa en voi antaa tunteiden viedä. Itselläni parisuhde, miehellä ei. Itselläni pahin ikävä iskee viikonloppuisin, kun olen yksin kotona ja muu perhe mökillä tai urheilureissulla. Ainoa tapa selvitä tästä järjissään on jatkaa omaa elämää, elää täysillä ja luottaa siihen, että pystyy unohtamaan jossain vaiheessa.