Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pystytte olemaan hiukset avoinna? Mua alkaa heti ärsyttämään kun ovat tiellä

Vierailija
25.08.2019 |

sitä tukkaa on joka paikassa ja kokoajan tiellä. Mun on pakko heti herättyäni vetää hiukset nutturalle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon totutellut! Mulla on tosi pitkät hiukset, ja kyllä niille on ihan hyväksi, ettei niitä pidä koko ajan kiinni. Ennen oli ihan sama juttu, en voinut pitää auki ollenkaan, mutta olen totutellut siihen.

Vierailija
2/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä pidetäkään auki kuin vain silloin kun halutaan tehdä johonkin urokseen vaikutus shampoomainosmaisesti avonaisia hiuksiaan tuulessa hulmutellen.

Vierailija
4/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että sängyssä pyöriessä häiritsisi hiukset auki myös? Minä pidän pitkät hiukseni aina letillä tai nutturalla yön ajan, päivisin välillä kiinni, välillä auki.

Vierailija
5/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä pidetäkään auki kuin vain silloin kun halutaan tehdä johonkin urokseen vaikutus shampoomainosmaisesti avonaisia hiuksiaan tuulessa hulmutellen.

Totta! Nytkin täällä mun keittiössäni parveilee uroksia, ja tuulikone puhaltaa hiuksiani viekoittelevasti.

nro 1

Vierailija
6/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne...

Mulla on hiukset alaselkää asti...

Kiva kun pikkareissa hiuksia... ensin säikähtää, että miten mulla on tälläistä turakaisia alapäässä : )

Ja kainalosta kurkistaa karvat.... eiku ne onkin hiuksia...

Tuuli, huulirasva ja avajaiset hiukset on huono yhdistelmä... tai purkka ja tuuli...

Vierailija
7/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulee tosi kuuma jos hiukset on auki. Harvoin jaksan sitä.

Vierailija
8/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne...

Mulla on hiukset alaselkää asti...

Kiva kun pikkareissa hiuksia... ensin säikähtää, että miten mulla on tälläistä turakaisia alapäässä : )

Ja kainalosta kurkistaa karvat.... eiku ne onkin hiuksia...

Tuuli, huulirasva ja avajaiset hiukset on huono yhdistelmä... tai purkka ja tuuli...

Siksi hiuksia kannattaakin pitää auki kotona silloin, kun ei ole mitään erityistä tekemistä. Mä pidän myös työskennelläsi, olen siis kääntäjä ja työni on koneella istumista.

nro 1

Vierailija
9/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö sä purkkaa suu auki?

Vierailija
10/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa se tukkasi lyhyeksi, jos häiritsee.

Vierailija
11/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä pitää hiukset pois kasvoilta. Eli siis päällimmäiset hiukset esim pinnillä, pannalla tms pois kasvoilta. Sitten ei muut hiukset häiritse.

Vierailija
12/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän yleensä aina hiukset auki koska kun pitää hiuksia aina kiinni jollain ponnarilla niin se rasittaa hiuksia. Mä laitan vaan etummaiset hiukset pois kasvoilta ja silloin kun en o menossa mihinkään ja nukkuessa pidän hiuksia pois kasvoilta korvien takana ja välillä meikatessa pidän sellaista pehmeää ja pestävää pantaa. Aikasemmin pidin jotain erilaisia hiusklipsejä mutta nyt en o niitä käyttäny kun siinä on aina se asetteleminen.

Vierailija
13/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ponnarilla.

Vierailija
14/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun meni hermo siihen että olin aina pää kenossa kun tukka oli jumissa kainalossa, takin sisällä, huivin välissä, laukun hihnan alla... Leikkasin sitten hiukset nippa nappa solisluumittaan viisi vuotta sitten enkä ole enää antanut kasvaa pidemmäksi. Ihanaa, kun tukan saa kiinni ja nutturalle mutta auki ollessaan se ei ole tiellä tai jatkuvasti jossain pahasti. Huh.

Vierailija
15/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, ikinä en pidä hiuksia auki. Ärsyttää luonnonkiharat ja ohuet hiukset lentelemässä joka puolella. Okei, ehkä viikon leikkauksen jälkeen ovat ok ja sitten taas menevät minne lystää ja ovat ihan karmeat. Niin ja vielä rasvoittuvat helposti niin sekin haittaa tuota aukioloa.

Vierailija
16/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa se tukkasi lyhyeksi, jos häiritsee.

Minä leikkaisin, mutta ei ole varaa käydä kampaajalla. Siksi minulla on pitkät hiukset, joiden latvat leikkaan itse.

T: Eri

Vierailija
17/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain puolipitkä tukka, mutta aina oltava jollain sykeröllä. Tulee hiki kun näen helteellä ihmisiä pitkä tukka auki.

Teininä jonkun koulukaverin läheinen luuli minua pojaksi :( kun olin luokkakuvassa tukka ponnarilla. Sen jälkeen ponnari jäi pois hyvin pitkäksi aikaa ja pidin kyllä itsekin pitkää kiharapermanentattua tukkaani auki. Olihan se nätti ja kasarimuodin mukainen.

Tottahan on, että kiinnipitäminen kuluttaa varsinkin tätä ikääntymisen mukana pumpuliseksi muuttunutta hiuslaatua. Mutta taaskin mukavuus ennen kaikkea. Ja nykyisin napsin takut itse saksilla pois.

Vierailija
18/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottumiskysymys varmaan. Ei musta tunnu että ne olisivat tiellä tai joka paikassa.

Vierailija
19/19 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan pidä pitkiä hiuksiani kiinni koska tykkään olla hiukset auki enkä pidä siitä tunteesta, kun hiukset ovat kiinni ja kiristävät. Lisäksi jos teen ponnarin korkealle päälaelle, niin pää tulee tosi kipeäksi viimeistään ponnaria avatessa. Lisäksi palelen usein ja auki olevat hiukset lämmittävät mukavasti.