Viikon ajan ollut joka päivä vähän väliä elohiiri toisessa silmässä. Mistähän mahtaa johtua?
Kommentit (9)
Minulla oli myös jatkuvia elohiiriä milloin missäkin; ostin kokeeksi magnesiumtabletteja ja päivittäisen käytön myötä tuo nytkyminen loppui. Oiskohan sinulla sama puutostila päällä?
Jep. Magnesiumlisää suositttelen, ja sitraattina, ei oksidina. Oksidotabletit ei imeydy elimistöön, mutta jos on ummetusta niin laukaisevat jumin kyllä tehokkaasti. Sitraattitabletit on kalliimpia, mutta ajavat asiansa.
Viime talvena oli elohiiri silmässä 4 kuukautta.
Syön paljon vitamiineja ja magnesiumia, joten ei johtunut ainakaan niiden puutteesta.
Se katosi sitten itsestään. Kai se livisti johonkin koloon juustoa syömään.
Stressi voi myös aiheuttaa. Mulla oli stressaava elämänvaihe ja elohiiri oli päivittäin parin kk ajan.
Minulla tulee tuollaista, kun elämässä on stressiä enkä saa sen vuoksi nukuttua. Unenpuutetta yritän korvata kahvilla.
Elohiiri häviää kun saan stressiä levitettyä, nukuttua ja vähennettyä kahvinjuontia.
Mulla tuo tulee stressistä. Viime joulun tienoilla kesti ensin toisessa silmässä kuukauden ja siirtyi sitten toiseen silmään ja jälleen kesti jonkun kuukauden.
Hb oli vähän aikaa sitten 149, joten ei taida olla raudanpuutetta. Taidan kokeilla magnesiumia.
Ap
B-vitamiinin puute lienee yleisin syy