Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin työkaverin kotona ja hui kauhistus.

Vierailija
24.08.2019 |

Pieni asunto täynnä iiiisoja tummia huonekaluja ja kaikki vähän ränsistynyttä, mutta se lika, hyi kauheeta. Itse en ole siivousfriikki mutta yöks. Jalkalistojen (missä niitä näky) kohdalla lattia musta liasta. Ja kaiken kruunasi iso koira.
Joo, on vanhempi vuokra-asunto mutta voishan sitä pyytää vaikka maalia tms jotta sais vähän freesattua ilmettä. Ja se tavaramäärä. Siinä arv. 65neliössä yhtä paljon (jos ei enemmän) tavaraa kuin meillä 130neliössä.
Näytti ihan himohamstraajan kämpältä. Onneks ei tarvinnut vessaan mennä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sama työkaveri, joka kauhisteli sitä 8v. lasta äitinsä vieressä nukkumassa? Millainen työkaveri tekee tuollaisia tupatarkastuksia?

Vierailija
2/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sama työkaveri, joka kauhisteli sitä 8v. lasta äitinsä vieressä nukkumassa? Millainen työkaveri tekee tuollaisia tupatarkastuksia?

Ei sillä mitään töitä ole, ja JOS olisi niin ei ainakaan kavereita siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Eikä sitä likaa voinut olla näkemättä. Ei siinä mitään lähempää tarkastelua tarvinnut.

Ap

Vierailija
4/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans tollanen työkaveri. Siis kämppä ihan samannäköinen kuin himohamstraajat-ohjelmassa. Siivoamaan siinä asunnossa ei ole mahtunut vuosikausiin. Lisäksi kolmen kissan kusta ja paskaa kaikkialla, ja sankka tupakansavu kun polttaa sisällä.

Ja sitten se valittaa töissä että henkeä ahdistaa jos jollain on tuoksuvaa dödöä. Pitäis kuulemma vaihtaa tuoksuttomaan kun hänellä on tuoksuyliherkkyys ja astma.

Vierailija
5/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans tollanen työkaveri. Siis kämppä ihan samannäköinen kuin himohamstraajat-ohjelmassa. Siivoamaan siinä asunnossa ei ole mahtunut vuosikausiin. Lisäksi kolmen kissan kusta ja paskaa kaikkialla, ja sankka tupakansavu kun polttaa sisällä.

Ja sitten se valittaa töissä että henkeä ahdistaa jos jollain on tuoksuvaa dödöä. Pitäis kuulemma vaihtaa tuoksuttomaan kun hänellä on tuoksuyliherkkyys ja astma.

Sanokaa te muut olevanne yliherkkiä kissoille. Tai niiden kusen lemulle.

Vierailija
6/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa te muut olevanne yliherkkiä kissoille. Tai niiden kusen lemulle.

Kissa on syytön tuohon. Tarvitsee eläinsuojelun huostaanoton ja uuden kodin. Kissa in siisti eläin. Itse siivoan päivittäin hiekkalaatikon, eikä haise yhtään.

Pahinta on jos hamstraajalla on lapsia ja/tai eläimiä.

Vierailija
7/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit työkaverin kotona, panemassa?

Vierailija
8/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule vein yhden tavaran jonka olin hänelle luvannut. Ja kyllä, asiasta sovittiin etukäteen. En mennyt kutsumattomana soittamaan ovikelloa.

Jos tällä nyt mitään merkitystä on tässä asiassa.

Ap

Vierailija
9/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tyyppi ei viitsi siivota kissojen hiekka-astioita. Totta kai ne silloin tekee tarpeensa muualle. Kissa ei mene likaiseen hiekka-astiaan. Kolme kissaa tarvitsee useamman hiekkalaatikon ja ne pitää siivota monta kertaa päivässä.

Kissat pois tuollaiselta ihmiseltä.

Vierailija
10/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli töissä muutama ihminen, joiden työhuone oli niin täynnä paperia ja kaikkea rojua, että siivooja ei voinut enää siivota siellä kuin kapean kujan työpöydän ääreen. Oli roskaa kaikkialla muualla kuin roskiksessa.

Nämä henkilöt valittivat kovaan ääneen työpaikan sisäilmaongemista. 

Vierailija
11/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule vein yhden tavaran jonka olin hänelle luvannut. Ja kyllä, asiasta sovittiin etukäteen. En mennyt kutsumattomana soittamaan ovikelloa.

Jos tällä nyt mitään merkitystä on tässä asiassa.

Ap

Eli annoit tavaraa, vielä olitte yhdessä tämän suunnitellut, meillä päin tätä sanotaan pettämiseksi. Ja palstalla vielä kehuskelet kuinka annoit työkaverille tavaraa, häpeä.

Vierailija
12/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hauska juttu miten nämä yliherkät usein vetää röökiä ja viinaa ilman mitään oireita, mutta auta armias jos joku on laittanut hajuvettä. Siitä kyllä jaksetaan kitistä ja itkeä, mutta omat hajut ei tunnu haittaavan. Jokainen kuitenkin käy ulostamassa miltei päivittäin ja siinä sitä hajua on oikein kunnolla. Miten ulosteen haju ei haittaa yliherkkiä?

Tämä yliherkkyys on kuin vegaanius. On hienoa olla erilainen kuin muut. Omalla erikoisuudellaan pääsee nostamaan itsensä paremmaksi kuun muut.

Vierailija
13/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä hauska juttu miten nämä yliherkät usein vetää röökiä ja viinaa ilman mitään oireita, mutta auta armias jos joku on laittanut hajuvettä. Siitä kyllä jaksetaan kitistä ja itkeä, mutta omat hajut ei tunnu haittaavan. Jokainen kuitenkin käy ulostamassa miltei päivittäin ja siinä sitä hajua on oikein kunnolla. Miten ulosteen haju ei haittaa yliherkkiä?

Tämä yliherkkyys on kuin vegaanius. On hienoa olla erilainen kuin muut. Omalla erikoisuudellaan pääsee nostamaan itsensä paremmaksi kuun muut.

Kun sinulla alkaa ahdistaa ja sydän lyö niin että tuntuu tuleva rinnasta ulos, tiedät että olet herkistynyt tuoksulle. Se on tuoksu ei haju, mikä saa aikaan kohtauksen. Loppupäivän olet aivan veltto ja väsynyt. Tuoksu voi olla aivan ihana, mutta saa aikaan oireet. Kirjoita vasta sitten kun olet kokenut sen tuskan. Herkistys tulee vasta vanhempana, jos on tullakseen. Paskanhaju ei ole keinotekoinen.

Vierailija
14/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tyyppi ei viitsi siivota kissojen hiekka-astioita. Totta kai ne silloin tekee tarpeensa muualle. Kissa ei mene likaiseen hiekka-astiaan. Kolme kissaa tarvitsee useamman hiekkalaatikon ja ne pitää siivota monta kertaa päivässä.

Kissat pois tuollaiselta ihmiseltä.

Älä muuta sano. Kissoja on siis tosiaan 3, en tiedä montako hiekka-astiaa mutta ei sitä/niitä siivota varmaan ikinä. Kissoilla jatkuvasti silmätulehduksia.

Oman kissan boksin siivoan kerran päivässä, ja se on ehdoton minimi. Kissa tekee sen itse selväksi, jos siivous siirtyy vaikka illasta aamuun niin istuu boksin edessä ja tuijottaa minua silmiin niin kauan että laatikko on puhdistettu. :D

/4

Vierailija
15/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppinen työkaveri tupakoi ja on pois töistä lähes joka viikko astman vuoksi.

Surullinen tilanne.

Vierailija
16/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulosteenhaju haittaa, olipa omaa, toisen tai lemmikin.

Hajusteallergia on hankala, koska joudun poistumaan julkisesta liikennevälineestä myskikatkun vuoksi eikä minulla pitkien syöpähoitojeni jälkeen ole varaa autoon. Julkinen liikenne on hyvä, joten autonosto tuntuisi järjettömältä, vaikka omalla autolla olisi mukavampi matkustaa.

Vierailija
17/17 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali sinä mm. vaadit työkaverille samanlaista sisustusmakua kun sinulla itselläsi on.

Olet todella huono ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän