Kun hoidan enoni lasta (2v) niin onko seuraava käytös ok? esim. vahtii että syötän pullosta niinkuin rinnasta kuuluu
Eno on aina ollut etäinen ja vasta nyt tullut läheisemmäksi kun sai lapsen paljon nuoremman naisystävänsä kanssa. Lapsi on ollut minulla pari kertaa hoidossa. Tällöin lapselle on pullossa mukana maitoa jota annan. Enolla on outo tapa kyylätä että annan sen maidon niin että vauva on rinnallani. Ja silloin tuijottaa rintojani ja maidon juoton asentoa. En tykkää tästä yhtään. En uskalla käskeä enoa pois koska hän on humalassa ilkeä.
Kommentit (7)
Miten lapsi on sulla hoidossa, jos eno kyttää vieressä? Kai se eno on lapsestaan vastuussa, jos tulevat yhdessä kylään eikä hoitoon? Vai yhdessäkö ne on hoidossa? Whaaaat?
Sano enollesi että lapsi ei ole idiootti. Sen ikäinen ei juo pullosta vaan lasista tai mukista ja itse. Vai tuliko sinulle kenties kirjoitusvirhe?
Vierailija kirjoitti:
Siis eno tuo sulle lapsen hoitoon kännissä?
Niin tuo kun sanoo että lapsi ei huoli häneltä pullosta maitoa. Siksi tuo sen minulle kun tietää että olen onnistunut lasta juottamaan pullosta paremmin kuin hän.
ap
Nyt en ymmärtänyt. Mitä lapsen äiti sanoo? Eihän 2-vuotiaille enää edes suositella tuttipullon tai tutin käyttöä, riskeeraa purennan ja kiilteen, jos siellä pullossa on muuta kuin vettä. Tuleeko eno humalassa teille? Tekisin lasun lapsesta, että humalassa käsittelee pientä lasta.
Siis eno tuo sulle lapsen hoitoon kännissä?