Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun hoidan enoni lasta (2v) niin onko seuraava käytös ok? esim. vahtii että syötän pullosta niinkuin rinnasta kuuluu

Vierailija
23.08.2019 |

Eno on aina ollut etäinen ja vasta nyt tullut läheisemmäksi kun sai lapsen paljon nuoremman naisystävänsä kanssa. Lapsi on ollut minulla pari kertaa hoidossa. Tällöin lapselle on pullossa mukana maitoa jota annan. Enolla on outo tapa kyylätä että annan sen maidon niin että vauva on rinnallani. Ja silloin tuijottaa rintojani ja maidon juoton asentoa. En tykkää tästä yhtään. En uskalla käskeä enoa pois koska hän on humalassa ilkeä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eno tuo sulle lapsen hoitoon kännissä?

Vierailija
2/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsi on sulla hoidossa, jos eno kyttää vieressä? Kai se eno on lapsestaan vastuussa, jos tulevat yhdessä kylään eikä hoitoon? Vai yhdessäkö ne on hoidossa? Whaaaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko Porvoossa?

Vierailija
4/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs se enon emäntä on?

Vierailija
5/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano enollesi että lapsi ei ole idiootti. Sen ikäinen ei juo pullosta vaan lasista tai mukista ja itse. Vai tuliko sinulle kenties kirjoitusvirhe? 

Vierailija
6/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eno tuo sulle lapsen hoitoon kännissä?

Niin tuo kun sanoo että lapsi ei huoli häneltä pullosta maitoa. Siksi tuo sen minulle kun tietää että olen onnistunut lasta juottamaan pullosta paremmin kuin hän.

ap

Vierailija
7/7 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärtänyt. Mitä lapsen äiti sanoo? Eihän 2-vuotiaille enää edes suositella tuttipullon tai tutin käyttöä, riskeeraa purennan ja kiilteen, jos siellä pullossa on muuta kuin vettä. Tuleeko eno humalassa teille? Tekisin lasun lapsesta, että humalassa käsittelee pientä lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän