Peräsuolipenetraatio, miten siis käytännössä tapahtuu?
Miten käytännössä toimii jos mies työntää sinne? Jos siellä sattuisi olemaan ilmaa, kova kakanpala vastassa tai alkava ripuli?
Voiko tuo toiminta aiheuttaa pukamia tai haavaumia?
Entä millä penis pitää pestä sen jälkeen ja kuinka pitkä pesu, jottei suolibakteerit päätyisi emättimeen ja aiheuttaisi pissitulehdusta?
Olen nainen ja voisin haluta että joku mies kokeilisi minua toiseen reikään, mutta edellä mainittujen asioiden puolesta täytyy myöntää että kauhistuttaa.
Kommentit (13)
Kannattaa käyttää kumia ja vesiliukoista liukkaria (paljon), niin ei pienet suhrut ja sattumat haittaa tai nolota. Tärkeää myös, että mies ymmärtää mitä on tekemässä. Penetroitavan persaukkosen pitää olla rentoutunut, jotta se yleensäkään onnistuu. Se saattaa sattua siksikin, että syvemmällä tulee mutka vastaan. Silloin on tärkeää lopettaa ihan heti. Mulla oli ensimmäinen kokemus todella huono, koska se oli puoliväkisin tehty. Uskalsin yrittää uudelleen luotettavan miehen kanssa ja se oli hyvää. Tiesin, että hän ei satuta.
Pitääkö tai kannattaako tehdä suolihuuhtelu ennen aktia???
Itse tykkään huuhdella tai painaa alasuihkulla vähän vettä sisään ja huuhtoa noin, jos olen 90% varma että ollaan peppuhommia harrastamassa.
Yök,miksi? Se on paskomista varten
Vierailija kirjoitti:
Yök,miksi? Se on paskomista varten
Niinkuin suukin on paskan puhumista varten, kuten juuri todistit.
Ala suihkulla hanurim huuhtelu,
Sen.jälkeen.reilusti rasvaa hanuri vakoon ja reikään.
Rasvatessa mies voi samalla rentouttaa anusta sormella
Mies käyttää kumia kun vetää kakkoseen, ei tarvi pelätä bakteereja.
Ja kakkosta haluavat on tottuneet pieniin kakkajälkiin ja hajuihin. Liukkari kannattaa sit käydä het pukkaamassa ulos suolesta.
Paljon liukkaria ja kunnon kiihotus. Jos uloste pelottaa, voi käyttää ohuita muovihanskoja, leluja ja kortsua apuna. Kakkosesta ykköseen mennessä pitää pestä kunnolla kaikki välineet eikä samoilla sormilla pidä molempia aukkoja sorkkia ilman pesua.
M41
Kannattaa myös tutustua omaan hanuriinsa ensin, jos epäilyttää että mitä siellä on. Itselläni jää aina vähän ulostetta suoleen, mutta puolisolla siellä ei oo juuri koskaan mitään. Siksipä itse yleensä suihkuttelen vettä sisäänkin, jos haluan puolisolta peppuni rassausta, kun taas puolisolle riittää normaali alapesu.
M41
Voin kertoa että on joskus tullut sotkettua enemmänkin , vahingossa tietenkin mutta ei oo mies tästä vielä kauhistunut. Sanoi vain että suihku on keksitty.
Mun mielestä siinä on tärkeintä liukkaus sekä kunnon kiihotus ( Siis että oikeesti haluut saada, sun klitoris on kunnolla ja alapää muutenkin vastaanottavainen) , sekä rauhallinen alku peniksen työntämisessä sisään.
Jos sieltä olis ripuli tulossa niin ei nyt kukaan rupee pyllistelemään munaa sinne saadakseen, kyllä sen jokainen tajuaa että silloin ei ole oikea hetki. Ja jos siellä olisi kova kakanpala, niin jotain häikkää olisi silloin ulostamisen kanssa ja siinä sama homma kuin edellä.
Pukamia anaalipano ei aiheuta, päinvastoin saatta tehdä hyvää pukamille. Haavaumia tai jopa repeämisiä saatta tietysti tulla, jos ei osata käyttää tarpeeksi liukkaria, varsinkin tottumattomat harrastajat.
Jos meinaa työntyä pilluun samalla sessiolla, kannattaa käyttää kortonkia, tai sitten huolellisesti pestä muna ihan saippualla vaikka pariinkin kertaan ennen sinne työntymistä.
Ei muuta kuin rohkeesti kakkosta kokeilemaan, ja varovaisuutta mukaan.
Hitsit kun saisi joskus silleen että joku vetäisi varovasti anukseen, toinen (mies tai nainen, ei väliä) nuolisi samalla klitoristani, ja minä sivelisin sormilla nännejäni!
Saahan sitä unelmoida......
Juuei