Yksi karkkipussi + yksi sipsipussi + yksi suklaalevy mutta mitkä?
Saat syödä loppuelämäsi aikana vain yhdenlaista kutakin mutta niin paljon kuin tahdot. Mitä valitset?
- Maraboun Valkosuklaa
- Fazer Lumipantteri
- Kartanon Inkiväärisipsit
Omnomnom kuolisin onnellisena.
Kommentit (129)
Aarrearkku
Real snacks kaikilla mausteilla
Fazerin punainen
Maraboun hasselpähkinäsuklaa. Karkit ja sipsit oksettaa, pakko tyytyä vain suklaaseen.
X'tra tummasuklaa
Taffel hearts
Hyvää makumaasta
Fazerin sininen, Dumle maku. Yksi parhaista makulevyistä, mitä olen Fazerista maistanut.
Kerrankin onnistunut.
- Mariannet
- Estrella artisan
- Fazerin pähkinäsuklaa
LINSSISIPSIT💙
Turkkarit
Lidlin valkosuklaa
No ihan täysin sama mitkä ne 3 on. Ei ne kuitenkaan kestä mulla kauaa ja sitten oon joka tapauksessa loppuelämäni ilman.
Vaahtokarkit (k-menu)
Fazer chilisuklaa
Juustonaksut
Huh, karkkipussi on vaikein ja mielessä viipyilevät hyvää makumaasta, dumle, pandan täytelakut ja lakumix, sirkusaakkoset...
Pakko vetää raja
Cloetta (?) Hyvää makumaasta
Estrella sileät perussipsit
Fazerin ruskea eli pähkinärouhe
Teillä on ihme maku 😅 vain muutama hyvä combo
- Fazerin tuttifrutti
- Taffel Ranch
- Fazerin turkinpippurisuklaa
-Suffeli puffi pussi
-Fazer dumle suklaalevy
-Nacho cheese balls eli juustopallot
♥
Karkeista varmaan Lätkäliiga+Tuttifrutti sekoitus (tiedän että piti olla vaan yksi, mutta näitä saa joistain harvoista paikoista valmiina sekoituspussina)
Sipseistä Taffelin nacho cheese balls (oon kehittänyt näihin addiktion)
Suklaa ois varmaan tylsästi Maraboun maitosuklaa (kaikkiin muihin kyllästyisin)
Kiitos ap, kiva kysely :)
Vaikea. Jos ihan pakko on valita, niin
1. Joku karkkipussi, missä on pehmeitä kirpeitä (sour) karkkeja, en keksi nyt millä nimellä löytyisi sopiva
2. Sourcream & onion -sipsipussi, ehkä Manhattan
3. joku n. 65-75 % kaakaota sisältävä suklaalevy. Riittävän tumma, mutta ei liian tumma ollakseen se ainoa suklaa mitä ikinä saan (syön suklaata vaihdellen Fazerin sinisestä n. 85% suklaaseen)
-fazer pähkinäsuklaa
-taffel poimuperunalastut (ihan perus maustamaton)
-karkkipussi irtokarkkihyllystä itse kerätty
Vierailija kirjoitti:
No ihan täysin sama mitkä ne 3 on. Ei ne kuitenkaan kestä mulla kauaa ja sitten oon joka tapauksessa loppuelämäni ilman.
Ei ne kesken lopu! Aloituksessa sanottiin että näitä kolmea saa rajattomasti, mutta ei mitään muuta.
Mini Merkkarit tai Fazer Skolekridt (tämä vaikein, en oikein tykkää karkkipusseista, irtokarkit maistuvat paremmin).
Ranch-makuiset Estrellan linssisipsit
Norjalaisen Freian Walters Mandel -suklaalevy (lyhyen hetken oli vastaava myynnissä myös maraboulla suomessa, maitosuklaata suolatuilla paahdetuilla karamellisoiduilla manteleilla).
Ihan mitkä vaan S&O -sipsit
Geisha
Pandan joku Namix
Kismet marianne pallot
Manhattan sourcream & onion
Fazer punaiset marjat suklaa