Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheellisille kysymys

Vierailija
22.08.2019 |

Jos teillä kummallakin on lapsia,kuinka usein saatte kahdenkeskistä aikaa?Hoitaako isovanhemmat tarvittaessa kaikkia lapsia?Vai onko tukiverkkoa ollenkaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, mutta saamme omaa aikaa paljon. Minun lapseni ovat jo teinejä eivätkä tarvitse vahtia Vaan vapaata on just niin paljon kuin haluamme.. Ja miehen lapset tulevat vain joka toinen vkl.

Vierailija
2/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen viikko, kun lapset ovat toisilla vanhemmillaan. Tarvittaessa on kyllä saatu lapset hoitoonkin, mutta mieluummin sovitaan aikuisten jutut lapsettomille viikoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kerta vuodessa tehdän viikonlopun matka kahdestaan, silloin lapset mummoloissa.

Molemmat ollaan totaaliyh. Miehellä 3, mulla 2 ja yhteisiä 3. Vanhin 14v, nuorin 3v.

Käydään ns treffeillä muutama kerta kuukaudessa, mm leffassa, teatterissa, keikoilla tms. Silloin lapsenvahtina sukulaisia, ystäviä, naapuri tai palkattu lastenvahti.

Ihan ok. Riittää meille tämä tahti.

Vierailija
4/4 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkä väärä ihminen vastaamaan, mutta saamme omaa aikaa paljon. Minun lapseni ovat jo teinejä eivätkä tarvitse vahtia Vaan vapaata on just niin paljon kuin haluamme.. Ja miehen lapset tulevat vain joka toinen vkl.

Sama tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän