Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistunut korvaushoito, parisuhde haussa. Onko supumenneisyys ja metadonihoito kuinka paha turn-off?

Vierailija
22.08.2019 |

Kannattaako kertoa menneisyydestä, kuitenkin voi olla että kuulee jos ei kerro. Päällepäinhän tämä ei näy.
Miten kumppanin alko, tupakka, supu, hero, metsku, muut huonot tavat vaikuttaa suhteessanne?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei kannata kertoa, miksi pitäisi. Ei tulisi mieleenkään että omaa kumppania kiinnostaisi omat tupakinpolttelut yläasteen kovisseinustalla.

Vierailija
2/3 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako onnistunut korvaushoito, että olet päässyt metadonista eroon? Mun mielestä päihderiippuvuus on niin iso asia, että siitä väkisinkin tulee puhetta, ellei sitten salaa koko elämäänsä kumppanilta. Ainakin omalla kohdallani päihdemenneisyys ja siitä toipuminen tulee jossain vaiheessa väistämättä puheeksi uusien tuttujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yhä korvaushoidossa? Kyllähän se jossain vaiheessa tulee ilmi, että et pärjää ilman lääkettä ja sitä täytyy päivittäin tai viikoittain käydä hakemassa. Kivempi se on kaiketi itse kertoa kuin että se selviäisi kumppanille jollain muulla tavalla. Itse en ikinä voisi seurustella käyttäjän kanssa, vaikka käyttö olisi menneisyyttä, koska on niin negatiivisia kokemuksia kaikenlaisista päihteistä lähipiirissä. En enää kestä sitä ailahtelevaisuutta, epäluotettavuutta ja eläisin 24/7 pelossa. Addikti on aina addikti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme