Farkuissa työhaastatteluun?
Voinko mennä siisteissä farkuissa työhaastatteluun? Työ sellaista, että en tapaa siinä asiakkaita, vaan teen töitä toimistossa ja taatusti farkut jalassa.
Kommentit (16)
Työhaastatteluun ei mennä niissä vaatteissa, joissa tehdään ko. Työtä. Chinot tai mustat housut laittaisin itse.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. Itse olen toimistotöissä paikassa jossa pukeudutaan rennosti ja myös kesällä on sortseja ym. Varsinaista asiakaspalvelua ei ole mutta siellä käy vierailijoita ympäri maailman.
Työhaastattelupukeutumista ei verrata siihen missä vaatteissa itse työtä tehdään.
Itse olen mennyt varmaan aina farkuissa työhaastatteluun. Mutta tosiaan riippuu työnkuvasta vaaditaanko siinä pukeutumiselta jotain.
Ei farkkuja toimistotyöhaastatteluun.
Eivät ole tarpeeksi siistit, vaikka omasta mielestäsi voi siltä tuntuakin. Ne ovat vapaa-ajan vaate.
Jos en itse voisi mennä farkuissa työhaastatteluun, vaihtoehdoksi jäisi bokserit. Ja en usko että työpaikka silloin irtoaisi
Riippuu mitä laittaisit farkkujen kanssa. Farkut ja T-paita on aika eri henkinen asu kuin farkut ja bleiseri/jakku siistin pukeutumispaidan kanssa, tai farkut ja kauluspaita.
Riippuu työpaikasta. Meillä ainakin olisi täysin Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työpaikasta. Itse olen toimistotöissä paikassa jossa pukeudutaan rennosti ja myös kesällä on sortseja ym. Varsinaista asiakaspalvelua ei ole mutta siellä käy vierailijoita ympäri maailman.
Työhaastattelupukeutumista ei verrata siihen missä vaatteissa itse työtä tehdään.
Sekin riippuu paikasta ja työn luonteesta. Siistit farkut ovat ok. Olen se joka on toimistohommissa missä puleudutaan rennosti. Kyseessä on iso valtion virasto ja missä myös johtoåorras mukaan lukien naispuolinen ylijohtaja on farkuissa.
Minä olen käynyt aika monessa haastattelussa leggareissa! Ovat kyllä hyvin housumaiset. Ja yläosana mulla on aina jakku tai jotain muuta siistiä.
Ei se niistä housuista ole koskaan jäänyt kiinni. Ja ne samat mulla on aina töissäkin jalassa.
Työhaastattelussa on hyvä olla vaatteet, joissa tuntee itsensä luontevaksi. Itse ainakin tunnen "luimistelevani" suorissa housuissa, kun oikeasti olen farkkutyyppi. Teen asiantuntija/esimiestyötä, mutta siihen ei kuulu mitään edustamista eikä myymistä.
Mulla ei ole farkkuja joten menisin legginsseissä.
Tottakai voit. Laittaisin farkkujen kanssa kauluspaidan ja siistit kengät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pukeutumispaita?
Jos oikeesti haluat tietää, niin miksi et googlaa?
Miksipä siistit farkut eivät olisi aivan kelvolliset housut vaikka pikku-pomonkin haastatteluun? Kauluspaita ja pikkutakki, niin siinähän on ihan siisti mies? Laita kuitenkin siistit, mutta järkevät kengät jalkaan. Ne kuvastavat ihmistä enemmän, kuin nuo housut.