Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen itsekäästi, siis olen. Ajatuksia muiden parisuhteesta ja omasta.

Vierailija
22.08.2019 |

Olen parisuhteessa ihanan miehen kanssa jota kyllä rakastan...silti ajoittain samat ajatukset valtaavat mieleni "voisiko asiat olla jotenkin paremmin?"
Varsinkin jos olen seurannut läheltä ystävieni parisuhteita ja vertaan sitä omaani. Havahdun siihen että jotkut miehet näköjään ihan mielellään tarjoutuvat kyyditsemään heidän vaimojaan tai auttavat kotiaskareissa tai ns. "naistentöissä" eivätkä totea että ovathan he jo tehneet oman osuutensa kun huoltavat autoa tai muuta sellaista mitä minä naisena en osaa. Näiden naisten kodit ovat usein myös siistit eikä miesten asuminen oikeastaan näy talossa juurikaan...tällä tarkoitan sitä ettei heidän harrastukset ole levitelty ympäri asuntoa eikä heidän mahdolliset kiinnostuksen kohteet näy kodissa mitenkään, on vain yhtenäisesti sisustettu, siisti ja puhdas koti.

Olen tottunut ajattelemaan ettei toista voi muuttaa, vaan itse on muututtava jos haluaa parisuhteessa olla ja ettei aikuisen sovi olla riippuvainen toisesta, vaan kaikesta tulisi suoriutua itse Ja on silkkaa itsekyyttä ajatella että olisi jokin oikeus vaatia tai odottaa toiselta mitään tuollaisia uhrauksia ...mutta sitten näköjään löydän kuitenkin itseni ajattelemasta että sen toisen pitäisi haluta oma-alotteisesti ja omasta tahdostaan toimia näin.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
22/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jokainen (nainen) miettii joskus sitä että onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Jos kaikki muu paitsi toi siivoushomma toimii teillä niin en lähtisi vaihtamaan. Jos taas tuntuu että hänessä kaikki ärsyttää, eivätkä kemiat kohtaa tarpeeksi tai on esimerkiksi väkivaltaa tai päihteiden väärinkäyttöä niin silloin kannattaa erota.

Ja miehet miettivät tätä kokoajan. Mutta jos siivoushomma (eli nainen) toimii niin ei viitsitä lähdetä vaihtamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko/tarvitko oikeasti erilaisen miehen, vai oletko vain kateellinen ystävillesi, jos heillä on hyvä tai ns parempi mies?

En varsinaisesti ole kateellinen ystävieni miehistä, vaan siitä mitä heidän miehensä ovat valmiita tekemään parisuhteen ja näiden naisten puolesta. Mietin "enkö minäkin ansaitsisi ja voisi saada jotain tuollaista?" ja sitten taas mietin "mikä oikeus minulla on vaatia kenenkään muun tekevän tuollaisia asioita puolestani"

-ap

Itse ajattelen että rakkaus näkyy eniten juuri teoissa, ei sanoissa. Minusta kuulostaa surulliselta että koet ettei miehesi tee asioita sinun ja parisuhteen eteen. Jäin siksi miettimään että miten miehesi sitten näyttää rakkauttaan sinuun vai näyttääkö mitenkään?

Minulle itselleni rakkaus on juuri sitä että tekee asioita toisen eteen mielellään eikä minään velvollisuutena. Ja tietysti sitä että se toinen tekee samalla tavalla takaisin.

Vierailija
24/24 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko/tarvitko oikeasti erilaisen miehen, vai oletko vain kateellinen ystävillesi, jos heillä on hyvä tai ns parempi mies?

En varsinaisesti ole kateellinen ystävieni miehistä, vaan siitä mitä heidän miehensä ovat valmiita tekemään parisuhteen ja näiden naisten puolesta. Mietin "enkö minäkin ansaitsisi ja voisi saada jotain tuollaista?" ja sitten taas mietin "mikä oikeus minulla on vaatia kenenkään muun tekevän tuollaisia asioita puolestani"

-ap

Itse ajattelen että rakkaus näkyy eniten juuri teoissa, ei sanoissa. Minusta kuulostaa surulliselta että koet ettei miehesi tee asioita sinun ja parisuhteen eteen. Jäin siksi miettimään että miten miehesi sitten näyttää rakkauttaan sinuun vai näyttääkö mitenkään?

Minulle itselleni rakkaus on juuri sitä että tekee asioita toisen eteen mielellään eikä minään velvollisuutena. Ja tietysti sitä että se toinen tekee samalla tavalla takaisin.

Kyllä se tekee jotain juttuja välillä, kuten ostaa jonkun lahjan tai sellaista ja kuuntelee välillä huoliakin + perus pussailut, halailut yms. Mutta jos vaikkapa tarvitsisin kyydin jonnekin ja molemmilla vapaata, niin ei tarjoudu kuskiksi tai jos olen kipeänä niin sanoo että "voivoi, koeta pärjäillä minä kun en voi sille mitään" ja häipyy harrastamaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi