Voiko mies todella olla niin jäyhä ettei saa sanottua mitä suhteelta haluaa
On oikea kivikasvo, ja jotenkin vähäeleinen ja äärimmäisen harkitseva. On sivulauseissa maininnut että tunnepuoli on vaikeaa. Yhdessä on ihanaa, katseessa pilkahtelee lämpöä ja helliikin ja pitää hyvänä. Mutta kaipaisin kuulla sanoja, tykkääkö, haluaako seurustella. Itsellä ei enää kauaa ole aikaa jos perhettä meinaa perustaa. Saattaa puhella että "tullaan tänne uudestaankin" kun löytyi sievä kävelylenkki, tai että tehdään joku reissu joululomalla. Mutta ei tykkää sanoilla, ei kehu, ei puhu suhteen laadusta. Itse tykkään kovasti ja olen yrittänyt kertoa miten vaikea on kunnolla ihastua kun toinen on niin epämääräinen. En myöskään aisti sellaista hullua alkuhuumaa, vaan hän suhtautuu minuun kuin olisimme olleet jo pitkään yhdessä. Suojelevasti ja mukavasti toki, mutta jotenkin mutkattomasti. Ja välillä taas aistin sellaista epävarmuutta ikäänkuin yrittäisi kovasti miellyttää. Ja sitten taas ei edes soita pariin päivään. Aarrgh.
Kommentit (4)
No teot nyt yleensäkin näyttävät paremmin ne tunteet kuin sanat. Sanat ovat halpoja, teot jotain todellista.
Mutta ymmärrän toki että kaipaat myös niitä sanoja.
Minä väitän, että jos mies on oikeasti kiinnostunut, niin hän ei sitä pysty peittämään vaikka kuinka jäyhä olisi.
Jos ei mies pysty asiasta keskustelemaan tai "ei osaa" sanoa, ota vähän etäisyyttä ja katso miten mies käyttäytyy, tuleeko perässä vai antaako sinun mennä kauemmaksi.
Mitä ihmettä suhteelta pitäisi haluta?