Ex mies käyttäytyi kuin ei tuntisikaan
Menin työnantajan maksamalla 4 päivää kestävälle kurssille. Kurssin vetäjä olikin yllättäen ex mieheni josta erosin yli 10 vuotta sitten. Koko kurssin hän käyttäytyi kuin ei tuntisi lainkaan. Kurssin alussa vaan totesi että onhan täällä joku tutun näköinenkin naama.
Kommentit (21)
Miten muutenkaan se olisi voinut käyttäytyä, jos tarkoitus on olla ammatillisesti asiallinen niitä muita kurssilaisia kohtaan?
Ehkä muistaen entisen reagointityylisi, ei halunnut herättää nukkuvaa karhua.
Samaa tekee exäni, satuttiin yhteisille juhlille, hän tervehti kaikki pöydässäni ja minun kohdalla katsoi täysin läpi. Erosta 10 vuotta mutta näemmä yhä kaivelee... :'D
Vierailija kirjoitti:
Samaa tekee exäni, satuttiin yhteisille juhlille, hän tervehti kaikki pöydässäni ja minun kohdalla katsoi täysin läpi. Erosta 10 vuotta mutta näemmä yhä kaivelee... :'D
Teitä akkoja tuntuu enemmän kaivelevan, kun ette saa huomiota joltain 100 vuotta sitten olleelta ex-kumppanilta.
Tuohan oli asiallisesti hoidettu häneltä: esiintyi ammattimaisesti, mutta kuitenkin noteerasi sinut kommentillaan tutuista naamoista. Jos hän kahdenkeskisessä tilanteessa olisi teeskennellyt, ettei tunne, se olisi vähintäänkin omituista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Mitä ihmettä, jos ette ole olleet missään tekemisissä yli 10vuoteen eihän sinua varmaan tunnekkaan enää.
Minä en ainakaan tunne ihmisiä, ystäviä, vanhoja luokkakavereita, seurustelukumppaneita ymm. Joita en ole nähnyt yli kymmeneen vuoteen.
Heidän asiat varmasti muuttuneet tuossa ajassa niin paljon, etten voi sanoa tuntevani heitä millään tavalla. Eivätkä hekään tunne minua.
So what? Exät on exiä. Itse en ainakaan haluaisi edes törmätä exääni. Ikinä. Missään. Toivottavasti ei tarvitse. Hymyilevä selkäänpuukottaja. Ja muka mies.
Vierailija kirjoitti:
Toi on jo noloa, jos ignooraa täysin. Aikuisfn pitäisi osata käyttäytyä. Eihän siinä tarvi juttelemaan jäädä, sanoo hei ja se on siinä.
Kyllä mä ihmettelisin, jos joku tulis tervehtimään mun pöytäseuruetta ja leikkis, että yks on näkymätön. En kuitenkaan tunne kaikkien ihmisten historiaa...
Miten hänen olisi pitänyt käyttäytyä?
Tässä taas huomaa millaisia moukkia osa ihmisistä on. Tapasin kesällä sattumalta ex-poikaystäväni 15v takaa. Tervehdimme iloisesti ja normaalisti vaihdoimme kuulumiset niinkuin normaalit sosiaalisesti kyvykkäät ihmiset tekevät. Samoin tekisin kenen tahansa exäni tai vanhan kaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa millaisia moukkia osa ihmisistä on. Tapasin kesällä sattumalta ex-poikaystäväni 15v takaa. Tervehdimme iloisesti ja normaalisti vaihdoimme kuulumiset niinkuin normaalit sosiaalisesti kyvykkäät ihmiset tekevät. Samoin tekisin kenen tahansa exäni tai vanhan kaverini kanssa.
Ja tästä näkee miten mustavalkoisia osa ihmisistä on.
Itse tulen toimeen kaikkien muiden eksieni kanssa paitsi yhden. Häneen haluan pitää välimatkaa erittäin painavasta syystä ja näin ollen yritän ignoorata hänet mahdollisimman tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Get off your high horse..
Tekeekö se ihmisistä moukkia jos he eivät ota kontaktia eksäänsä? Miksi?
Sosiaalisesti kyvykäs ihminen tiedostaisi myös sen, etteivät kaikkien elämäntilanteet ole samanlaisia eikä peilaisi niitä omia kokemuksiaan joka tilanteeseen.
Vähän riippuu.
Ymmärrän ettei siinä kurssitilanteessa noteerannut mitenkään ja senkin ettei erikseen hakeutunut seuraasi luennon jälkeen, mutta sitä ihmettelisin, jos olisitte sattumalta olleet jossain tilanteessa kaksin ja silloinkaan ei olisi "tuntenut". Silloin olisi ollut kohteliasta esim. kysyä kuulumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vähän riippuu.
Ymmärrän ettei siinä kurssitilanteessa noteerannut mitenkään ja senkin ettei erikseen hakeutunut seuraasi luennon jälkeen, mutta sitä ihmettelisin, jos olisitte sattumalta olleet jossain tilanteessa kaksin ja silloinkaan ei olisi "tuntenut". Silloin olisi ollut kohteliasta esim. kysyä kuulumiset.
Miksi? En ymmärrä miksi pitäisi väkisin olla kiinnostunut ihmisistä joista ei ole kiinnostunut?
Koska siitä päälleliimatusta valehtelusta tulee joillekin parempi mieli?
Ex-mieheni pongahti opettajan tuolista ja kiljaisi: "Hei katsokaa, tuo on mun ex-tyttis!"
Miksi pitäisi käyttäytyä kuin tuntisi ?