Jos naapuria on kielletty tulemasta pihalle ja tulee silti
Kommentit (20)
Kannattaa hakea lähestymiskieltoa.
Kyllä mä ainakin meen pihalle silloin kun huvittaa. Ei sitä naapurit määrää :D
Ei varmaan ole poliisilla ihan kiirellisimpien tehtävien joukossa, jos naapuri vain hengailee pihallasi aiheuttamatta sen suurempaa hämminkiä. Mutta soita toki, jos häiriö on toistuvaa.
Rakenna korkea aita tonttis ympäri.
Käy yöllä rykäsemässä paskat sen oven eteen aina kun käy sun pihalla.
Meillä päin näissä tapauksissa kastellaan naapuri vesiletkulla. Seuraavalla kerralla heitellään kiviä. Ja lopuksi vasta ammutaan polveen.
Jep, voi soittaa poliisit. Mutta jos naapuri ei väkivaltaiseksi ylly, poliisit eivät ehkä ihan hetkeen ehdi paikalle (valitettavasti). Mutta kyllä, poliisi poistaa naapurin paikalta, jos muuten ei liikahda, ainakin riittävän usean soiton jälkeen.
Miksi sen pitäis pysyä sisällä? Onko se niin ruma, vai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jep, voi soittaa poliisit. Mutta jos naapuri ei väkivaltaiseksi ylly, poliisit eivät ehkä ihan hetkeen ehdi paikalle (valitettavasti). Mutta kyllä, poliisi poistaa naapurin paikalta, jos muuten ei liikahda, ainakin riittävän usean soiton jälkeen.
Paitsi tietenkin tilanteessa, jossa naapuri tulee omalle pihalleen (tämä ei selvinnyt aloituksesta, että olihan kyseessä AP:n piha eikä naapurin oma).
Vierailija kirjoitti:
Se vain, että jos naapureillesi joskus murtaudutaan, tai pihalta katoaa tavaraa, tullaan sinua epäilemään koska sinut on usein nähty hilluvan heidän tontillaan.
Uhittelee, jos ette sitä ja tätä, hän tekee sitä ja tätä..uhkailee pientä koiraamme ym.
Kastelujärjestelmä pihalle, käännät vain kahvasta ja hymyilet ikkunasta kun hiippailija saa vedet nistaansa.
Onko kyse sun omasta tontista vai esim. rivitalon takapihasta joka on kuitenkin taloyhtiön hallinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain, että jos naapureillesi joskus murtaudutaan, tai pihalta katoaa tavaraa, tullaan sinua epäilemään koska sinut on usein nähty hilluvan heidän tontillaan.
Eihän ap maininnut, että naapuri hänen pihallaan hilluisi. Vaan yleisesti vaan _pihalla_
Siis oven ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Uhittelee, jos ette sitä ja tätä, hän tekee sitä ja tätä..uhkailee pientä koiraamme ym.
Uhkaile takaisin ja sano että pysyy siellä omalla pihallaan. Onhan teillä rajapyykit siinä tontilla. Sano että soitat poliisit paikalle jos ei ala aivot toimimaan. Älkää jääkö nöyristelemään vaan olkaa uhkaavia.
Vierailija kirjoitti:
Et meidän pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä päin näissä tapauksissa kastellaan naapuri vesiletkulla. Seuraavalla kerralla heitellään kiviä. Ja lopuksi vasta ammutaan polveen.
Sittenkö isketään miinat rajalle?
rippuu täysin siitä kenen pihasta on kyse.
Ööö No yleensä???