Miksi minulle ei voi laittaa facebookissa viestiä?
Miksi facebookissa ei pysty laittamaan minulle yv:tä, jos ei ole kaveri. Viesti nappula on harmaana. Mistä pystyy muuttamaan asetuksen, että kuka voi laittaa viestiä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Facebookilta pitäisi tulla pyyntö "XX haluaa olla sinuun yhteydessä", jos sinulle laittaa yv:n sellainen, joka ei ole fb-kaverisi.
Eli jos joku on laittanut sinulle viestin, mene viesteissä "viestipyynnöt"-välilehdelle.
Facebookissa ei oo enää nykyään asetuksissa sitä kohtaa, josta sen pystyy muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Facebookissa ei oo enää nykyään asetuksissa sitä kohtaa, josta sen pystyy muuttamaan.
Eli asiallekko ei voi tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebookilta pitäisi tulla pyyntö "XX haluaa olla sinuun yhteydessä", jos sinulle laittaa yv:n sellainen, joka ei ole fb-kaverisi.
Eli jos joku on laittanut sinulle viestin, mene viesteissä "viestipyynnöt"-välilehdelle.
Ei, kun viestiä ei pysty minulle edes lähettämään, kun se viesti nappula on harmaa
Olenbestänyt kaikki viestit, jopa kaveripyynnöt.
Jos en ole asentanut messengeriä, voiko kukaan silloin lähettää minulle viestiä?