Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpyörän hinnalla saa käytetyn auton. Auto on turvallisempi, siihen mahtuu kyytiin ja voi ajaa läpi talven.

Valitsin auton
22.08.2019 |

En kyllä ikinä maksaisi polkupyörästä 10 000 mummonmarkkaa. Samalla rahalla saa oikean auton.

Pakollinen liikennevakuutus maksimibonuksilla ei juuri mitään maksa. Bensaakaan ja huoltoihin ei kulu juuri mitään, jos ajaa samat matkat kuin mitä ajaisi pyörällä.

Auto on turvallisempi, siihen mahtuu muitakin ja tavaraa kyytiin ja autolla voi ajaa läpi talven.

Miettikääs vielä kerran, jos olette sortumassa fillariin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei paranna kuntoa, sitä ei pysty pysäköimään ilmaiseksi keskustaan ja vaatii ajokortin.

Siksi lukiolaisellamme on sähköpyörä.

Vierailija
2/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka yhä pohtii hintoja mummonmarkoissa ei pelaa ihan täydellä pakalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijöitä kuolee puolet siitä mitä auto-onnettomuuksissa, mutta niillä ajetaan vain 1/10000 osa kilometreistä. Pyörällä kuolee siis 5000 kertaa suuremmalla todennäköisyydellä kuin autossa matkustaessaan. Mikä on hengen hinta että kannattaa ajaa pyörällä ja luulla pelastvansa maailman? Olisiko joku muu teko tehokkaampi tapa pelastaa maailma?

Vierailija
4/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijöitä kuolee puolet siitä mitä auto-onnettomuuksissa, mutta niillä ajetaan vain 1/10000 osa kilometreistä. Pyörällä kuolee siis 5000 kertaa suuremmalla todennäköisyydellä kuin autossa matkustaessaan. Mikä on hengen hinta että kannattaa ajaa pyörällä ja luulla pelastvansa maailman? Olisiko joku muu teko tehokkaampi tapa pelastaa maailma?

Mä uskon, että pyöräily auttaa minua välttämään esim. sydänkohtauksen. Huono kunto tappaa.

Vierailija
5/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVVK  ketään. Kuitenkin päätit kertoa?

Vierailija
6/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus on huono. KUKAAN ei enää puhu markoista. Auton ostohinta ei kuvasta sen käytön kustannuksia juuri lainkaan. Auton ja pyörän vertailu on suhteellisen mahdotonta, koska ne ovat niin erilaisia laitteita. Pyörällä pääsee ruuhkassa ja keskutassa helposti lähelle, autolla voi kuljettaa ihmisiä ja tavaraa pitkiäkin matkoja. Pyörän käytön kustannukset ovat lähes olemattomat, mutta autolla on kuluja vaikka käyttöä olis vain vähän.

Ja itse en pyöräile, vaan ajan autolla tai moottoripyörällä. Kukin tavallaan, kunhan ei vaaranna minun turvallista kulkemistani.

Vierailija
7/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti hyvä sähköpyörä maksaa 25 tuhatta mummonmarkkaa

Vierailija
8/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi sähköpyörän hintaista autoa.

Vierailija
9/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti hyvä sähköpyörä maksaa 25 tuhatta mummonmarkkaa

10 000 mummonmarkallakaan ei saa hääviä autoa, joten ehkä se on kuitenkin verrattavissa siihen perus sähköpyörään sen osalta?

Vierailija
10/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että pyöräily auttaa minua välttämään esim. sydänkohtauksen. Huono kunto tappaa.

Tuo on juuri miettimisen arvoinen asia. Auttaako pyöräily enemmän välttämään sydänkohtauksen, kuin riski kuolla auton alle pyöräillessään. Voi mennä tasan, joten hyödyt ovat yhtä suuret haittojen kanssa, mutta joudut hikoilemaan pyöräillessäsi, autolla pääset mukavasti perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi