Pummitko tupakkaa tuntemattomilta?
Nyt viikon sisään pari hessua pummannut röökiä ohi kävellessään kun olen polttanut kadulla. Ei mitään laitapuolen kulkijoita tai teinejä vaan normityössäkävijoiden näköisiä.
En ole "heittänyt röökiä", itsellenihän ne olen ostanut. Jos tarvitset tupakkaa voinet ostaa askin kioskista tai kaupasta itsekin. Tutuille tupakoitsijoille tarjoan kyllä jos pyytävät.
Just yksi taas kyseli röökiä kun käveli huoltoasemalle ohitseni. Osta apina röökisi siitä huoltoasemalta äläkä lokkeile.
Kommentit (2)
Ihan parin kuukauden sisällä tapahtunut kaksi kertaa. Eka oli tuttu näky, on jo aiemmin pumminut rahaa ruokaan ja nakkasin pieniä kolikoita kun halusin nopeasti eroon ja tilitti kuinka hänellä opiskelijalla on tiukkaa. En siis antanut toisella kertaa tupakkaa.
Toinen sitten olikin hyvin asiallisen oloinen heppu fiksuissa vaatteissa ja valehtelin sujuvasti olevani matkalla ostamaan tupakkaa. Tapahtui niin nopeasti, mutta hänelle periaatteessa olisin voinutkin yhden tarjota, mutta en sitten ehtinyt kun jo keksin valheen.
Aina, vaikken itse edes polta.