Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ja lyhyt hame työpaikalla

Vierailija
21.08.2019 |

Miksi töihin pitää tulla lyhyessä hameessa? Haluavatko naiset kerätä katseita, sekoittaa mieskollegoiden ajatukset vai onko vaan kiva "tuulettaa pimppaa"? Viimeksi tänään katselin kokouksessa vastapäätä istuvan 4-kymppisen blondin sieviä pitsipikkuhousuja kun tämä istui jalat harallaan minua vastapäätä. Kieltämättä sitä ajatukset välillä hieman harhailivat tylsistä lakiasioista ihan toisiin juttuihin, mutta oliko tämä tahallinen vai tuottamuksellinen teko tältä blondilta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä naiset voivat saada bonusta, jos tulevat töihin lyhyissä hameissa ja laittautuneena.

Vierailija
2/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja illalla tulit juttelemaan vauvapalstalle. Juu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen täytyy olla aika puutteessa, jos menee jo tuosta sekaisin. Hyvä neuvottelutaktiikka, kun vastapuolella on vähän heikompi miesyksilö. Nimet vaan paperiin.

Vierailija
4/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva sekoittaa pakkaa. Lyhyellä hameella osoitan miehen todellisen paikan tässä maailmassa.

Vierailija
5/26 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole puuppapyllyinen nainen, niin minihame on suotava puin.

Vierailija
6/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen täytyy olla aika puutteessa, jos menee jo tuosta sekaisin. Hyvä neuvottelutaktiikka, kun vastapuolella on vähän heikompi miesyksilö. Nimet vaan paperiin.

Kyllä meillä töissä yksi erittäin näyttävä asianajaja pukeutui tasonsa mukaan minihameisiin. Siinä meni vahvempikin mies hieman sekaisin.

Vähän sama kun palomieskokelaat saapuisivat työpaikallesi (jos sellaista on) tekemään sisätilojen pintaremonttia ja paidan käytöstä rangaistaisiin.

Vierailija
7/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK, aamun avaus tehty. Miksi poistit lankasi?

Vierailija
8/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä naiset voivat saada bonusta, jos tulevat töihin lyhyissä hameissa ja laittautuneena.

Lässyn lää. Työpaikalla nimenomaan venäläiset naiset on pukeutuneet hyvinkin asiallisesti: paidoissa on ollut hihat ja hameet on olleet vähintään polveen asti ulottuvia. Suomitytöillä on sitten ollut näitä tissitoppeja ja liian lyhyitä shortseja.

Vierailija
9/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OK, aamun avaus tehty. Miksi poistit lankasi?

Pirkko, muista aamulääkkeesi.

Vierailija
10/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ehkä ovat immuuneja seksuaalisille viesteille, mutta itselläni ainakin on vaikeuksia olla huomaamatta näitä naisia, jotka esittelevät reisiään ja tissivakoaan. Ehkä olen sitten perverssi sovinistisika. Miehen sukupuolivietinhän kuuluu aktivoitua vain silloin, kun nainen niin haluaa, ja kunnollinen mies tietenkin osaa lukea naisen ajatukset ja tietää täsmälleen, mikä seksuaalis-eroottinen viesti on tarkoitettu parittelukutsuksi ja mikä on vain härnäämistä.

Vierailija
11/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä polvipituista kynähametta. Kun pyörin työpisteelläni töitä tehden se saattaa hilautua ylemmäs.

Kyllä ap, käytän kyseistä hametta ihan vaan sinua varten.🙄

Vierailija
12/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuli tuosta mieleen kerran yhdessä tapaamisessa vastapuolen naishenkilö tuli kyllä sellaisella kaula-aukolla, että oksat pois. Tuli ensimmäisenä mieleen, että koitetaan vaikuttaa vastapuolen ajatuksiin. No, olihan se vähän kiusallista, mutta hoidin tapaamisen asiallisesti ja lopputulos oli ainakin työnantajan mieleen.

Vierailija
13/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan niitä nuorten naisten vesirajoja on katsella, mutta kun meidän 61-v osastonjohtaja käyttää myös lyhyitä hameita eikä osaa istuessaan pitää jalkoja ristissä, niin siinä kyllä äkkiä ruokahalu katoaa moisen nähdessään.

Vierailija
14/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tietää tämän. Lyhyt hame laitetaan tekemään juuri tuonkaltainen vaikutus. Sitten ollaan silmät pyöreinä että mitä? Seksuaalista häirintää kun miehen silmät sekunniksi osuvat väärään paikkaan joka on tarkoituksella laitettu näytille. Kun uskallettaisiin edes rehellisesti myöntää että asia on näin mutta ei.

Vierailija
15/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä pikkuhousut pois niin kaikki on täydellistä.

Vierailija
16/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mitään miehen näkökulmasta kun olen nainen, mutta minulle tulee aina pikkuhameita pitävistä naisista mieleen, että onko ammatillisessa tarjonnassa jotain puutteita kun pitää täydentää muulla tarjonnalla. Jos palaveriin tulisi mies kauluspaidan napit avosellaan, tulisi ihan sama fiilis. En tykkää enkä luota ihmisiin, joilla on näkyvä tarve hieroa omia ruumiinosia visuaalisesti toisten feissiin.

Vierailija
17/26 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla ei kukaan käytä hametta.

Vierailija
18/26 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vielä kuuma kulkisin päivät läpeensä lyhyessä hameessa. Eikä se sulje pois ettei olisi älyä vaan itse asiassa kauneus ja älykkyys kulkee tutkimusten mukaan käsi kädessä. Mua myös vähän ihmetyttää tuo aloitus että miten samassa pöydässä istuessa voi nähdä toisen alushousut pöydän alta. En itse katsele palaverissa pöydän alle vaan keskityn sen päällisiin asioihin. 

Vierailija
19/26 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pukeutuu burkaan - raivo nousee, nainen pukeutuu lyhyeen hameeseen - raivo nousee.

Nainen leikkauttaa tukkansa  lyhyeksi- raivo nousee,  - nainen ei näytä seksikkäälle - raivo nousee. Nainen ei käytä - korkokenkiä - raivo nousee.....

Tässä muutama poiminta asioista joita olen lukenut tälläkin palstalla.  Nainen on esine, seksiobjekti.

Mies sanelee miten nainen saa pukeutua ja käyttäytyä ja miltä näyttää, ettei hänen "miehisyytensä" häiriinny.

Minä sanon että haistakaa kuulkaa vaan paska.

Vierailija
20/26 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin vielä kuuma kulkisin päivät läpeensä lyhyessä hameessa. Eikä se sulje pois ettei olisi älyä vaan itse asiassa kauneus ja älykkyys kulkee tutkimusten mukaan käsi kädessä. Mua myös vähän ihmetyttää tuo aloitus että miten samassa pöydässä istuessa voi nähdä toisen alushousut pöydän alta. En itse katsele palaverissa pöydän alle vaan keskityn sen päällisiin asioihin. 

Muuten olen samaa mieltä, mutta älykäs ja kaunis nainen osaa pukeutua klassisesti, itseään paljastelematta. Kukaan tasokas ja aidosti kaunis nainen, ei kulje vesirajahameessa tai minitopissa töissä tai julkisella paikalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä