Mitä tarkoittaa mieheltä katse...
Katsoo minua aina niin pitkään suoraan silmiin kun tervehtii. Jotain väreilyä ilmassa aina kun näen hänet. Ei ole siis sellainen katse että 'menenpä nopeasti ohi tästä kun olen tervehtinyt' vaan jotenkin haikeasti.
Kommentit (15)
On miehiä (niinkuin myös naisiakin), joilla on tapana katsoa toisia kunnolla ja pitkään ilman, että yrittäisi iskeä.
Luultavasti haluaa silti ap:n pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
se voi olla läpivalaisukatse.
Mikä se sellainen on?
Katson silmiin monesti ihan vain selvittääkseni mitä vastakkainen sukupuoli ajattelee. Hassun moni tuntuu olevan minuun ihastunut. Tai sitten en vaan ymmärrä, mitä näen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se voi olla läpivalaisukatse.
Mikä se sellainen on?
Vähän kuin röntgenkatse, jonka avulla mies näkee naisen vartalon vaatteiden läpi.
T: eri
Entä jos kävelee, katsoo pitkään silmiin, eikä edes tervehdi, mistä silloin on kyse
Katse voi olla myös halua käyttää valtaa, hallita.
Tosi rakastunut on ujo eikä melkein uskalla katsoa.
Voithan panna sitä kerran mutta älä päästä psyykeesi. Miehet jotka haluavat käyttää valtaa naiseen eivät ole terveitä.
Minä katson kaikkia ihmisiä pitkään silmiin, koska kotona on lapsena opetettu, että se on luotettavan ihmisen merkki, ei saa pälyillä.
Minä katsot pitkään ja haikeasti kun haluan pöksyihin. Ensi viikolla taas katsotaan Ilveksessä, miten taktiikka toimii. Viimeksi toimi hyvin.
Haluaa pöksyihisi.