Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olet kiitollinen tänään?

21.08.2019 |

Listatkaa isoja tai pieniä asioita. 🙂
Itse olen kiitollinen äitiydestä, siitä että jaksoin tänään hyvin, ja että välillä tylsältä tuntuva työni tuntui tänään inspiroivalta. Olen kiitollinen myös puolisostani joka osallistuu aktiivisesti lapsenhoidon jakamiseen vaikka parisuhde ei voikaan kovin hyvin. Olen kiitollinen myös ystäväni raskausuutisesta. ❤

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että en kuollut krapulaani ja sain uuden kännin päälle juomalla pullon Jallua.

Vierailija
2/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, ettei kuopus päättänyt syntyä tänäänkään miehen työpäivän aikana. Olemme esikoisen kanssa kaksin kotona ja jos tulisi tilanne, että synnyttämään olisi vaikka vihreän lapsiveden takia päästävä HETI niin miehen kiinnisaaminen olisi haastavaa. Miehen kesäloma alkaa perjantaina, josko sinne asti pieni odottaisi, nyt ainakin näyttää siltä ja hyvä niin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisestä ajasta lasten kanssa. Nuorempana oli enemmän suorittamista, nyt vasta vanhempana osaan vain nauttia heidän läsnäolostaan kun paremmin tiedostan ettei tämä jatku ikuisuuksiin.

Vierailija
4/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen siitä, että en kuollut krapulaani ja sain uuden kännin päälle juomalla pullon Jallua.

Miksi juot? Kohta haima poksahtaa. Oman ruumiin pahoinpitely on syntiä. Inhoat kehoa jonka Jumala loi täydelliseksi. Sinuksi. Tehkää kehollanne kunniaa Jumalalle.

Vierailija
5/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen siitä, että mieheni yritys on vihdoin alkanut tehdä voittoa ja saanut viime viikkoina paljon asiakkaita. Olemme hyvin todennäköisesti olleet yksi Suomen köyhimmistä lapsiperheistä kun kaikki tulomme on investoitu tähän yritykseen. Thank God viimeinkin, sanon vaikken kuulu kirkkoon.

Olen kiitollinen, että lapset ovat terveitä, välini äitini kanssa ovat parantuneet (tänäänkin juteltiin puhelimessa pitkälti), vanhempani ja sisareni voivat hyvin, miehen suku ei voi ainakaan entistä huonommin. Olen kiitollinen terveydestäni. Olen jopa kiitollinen siitä, että on av mistä repiä ilmaista viihdettä.

Olen kiitollinen elämän ihmeestä.

Vierailija
6/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kuten jokaisena päivänä, olen kiitollinen, että olen terve ja pääsen liikkumaan ulkona nauttien elämästä. :)

7/9 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pieni asia. Sain siivottua ja löysin Netflixistä mielenkiintoiselta vaikuttavan minisarjan (nimeltä Safe). Olen ollut tänäänkin kiitollinen, että saan olla terveenä ja von hyvin. Sitä ajattelen jossain vaiheessa joka päivä.

8/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää kiitollisuuden aiheita :)

Vierailija
9/9 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Aamukahvista

- Siitä, että minulla on terveet jalat, liikuntakyky kunnossa ja pääsen ulos lenkille

- Syksyisestä ilmasta ja syksyn saapumisesta

- Naapuruston ihanista koirista

- Chilikastikkeesta

Tässä muutama näin aamun alkajaisiksi :)