Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Resting bitch -naama

Vierailija
21.08.2019 |

Laittakaa esimerkkiä millainen tällainen naama on? https://www.google.com/search?q=paula+vesala&client=tablet-android-sams… esimerkiksi Paula Vesalalla on tällainen naama.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita kuvaa, mutta mulla on ultimaattinen resting bitch face. Raskaat luomet, matalat kulmat ja luonnostaan hieman mutru suu.  Karkottaa ihmisä aika tehokkaasti.

Vierailija
2/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvita kuin luonnostaan alaspäin olevat suupielet. Jo tulee baarissa kommenttia "mikset hymyile?" "hymyile vähän".

Argh!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi olet vihainen"

Tällaista kysytään. :D en ole vihainen. kai mulla sit on perushamannaama. 

Vierailija
4/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt hyvää kuvaa mutta lähimmässä Lidlissä oli myyjä, jolla oli täydellinen sellainen. Saanut kai potkut, kun ei ole näkynyt. Oli kyllä melkoisen luotaan pois työntävän oloinen, vaikka siis ei olisi sanonut mitään.

Vierailija
5/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla varmaan perusilme on jtn tuollaista jos ei erikseen jännitä suunpieliä ylöspäin.

Vierailija
6/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen tarvita kuin luonnostaan alaspäin olevat suupielet. Jo tulee baarissa kommenttia "mikset hymyile?" "hymyile vähän".

Argh!!

Sama. Harkitsen jonkinlaiseen hymyleikkaukseen menemistä.

Vierailija
7/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin. Mies siitä aina valittaa ”mikä nyt vialla, miks oot taas vihanen, mikä nyt on...”.

Baarissa kerran eräs tyyppi muutaman rohkaisuryypyn jäljet uskalsi tulla kertomaan että hän eikä kaverinsa uskaltaneet tulla juttelemaan vaikka kaikki halusivat (🙄) jne.

Töissä kuulin kerran pikkujouluissa, että prosessin työmiehet pelkää minua koska näytän niin julmalta 😂. Ettei mulle kukaan uskalla laittaa vastaan... olen esimiesasemassa heihin nähden mutta en suorassa. Olen siis 34v nainen erityisasiantuntijana metalliteollisuudessa ja kuulemma (taas joku pikkujoulu) olisin tosi ”hot” jos mulle uskaltais puhua ees. 🙄🙄🙄

Jep, jep.

Vierailija
8/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin tällainen resting bitch naama kuin yrittäisin hymyillä, ja muuttuisin hetkessä the-megabitch-from-hell-has-risen-and-is-very-angry naamaksi :(

Vierailija
9/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todellinen resting bitch face. Kuvitelkaa miltä näytän passikuvissani: katse suoraan eteenpäin äläkä herran tähden yritä hymyillä!

Vierailija
10/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin tällainen resting bitch naama kuin yrittäisin hymyillä, ja muuttuisin hetkessä the-megabitch-from-hell-has-risen-and-is-very-angry naamaksi :(

Joo mieluummin perusilme kuin sellainen väkisin väännetty irvistyshymy:D

Vierailija
11/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapas kun googlaan sen sulle:

https://lmgtfy.com/?q=resting+bitch+face

Vierailija
12/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi sellainen: neliön muotoiset kasvot, hieman "roikkuvat" leukaperät. Ohuet huulet jotka muodostavat suoran, hieman jopa alaspäin kääntyvän suun. Ja ehkä hieman väsähtäneet silmät...Minulle myös sanottiin nuorena aikuisena, että olen niin totinen, minulla on aina yksi samanlainen ilme...Minkäs teet

Vierailija
13/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Argh!!

Sama. Harkitsen jonkinlaiseen hymyleikkaukseen menemistä.

Minä en itseäni leikkuuta, saa nämä "hauskuuttajat" opetella olemaan hauskoja jos hymyä haluavat :D

Vierailija
14/14 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella naamalla on se ikävä vaikutus, että vain ilme antaa ensivaikutelman. Ei väliä mitä sanoo, tai tekee; ikävä ilme puhuu puolestaan. Vaikka olisit maailman kiltein ihminen, sillä ei ole mitään väliä.

Tulee heti leimatuksi keljuksi, eli eipä ole reilua.