Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö missään kattovalaisimia, joissa olisi valmiina pistoke ja koukku?

Vierailija
21.08.2019 |

Katsonut läpi ikeat, jyskit ja clas ohlsonit mutta kaikkialla on vaan näitä sokeripalaviritelmiä. Katossa on valmiina uusi pistokkeen paikka ja ripustuskoukku, en ala mitään sokeripalajuttuja vääntämään sinne (enkä edes osaa) enkä maksa kallista sähkömiestä kun valaisinbudjetti on muutama kymppi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin menemään vaikka töihin, tai olemaan vähemmän kädetön. Valaisinpistokkeita saa ruuvattavana, joten sellaisen voi laittaa kiinni ilman sokeripaloja.

Vierailija
2/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Googleta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään. Kävele perusmarkettiin, esim Prismaan, niin löytyy. Itselläni on kaikki kattovalaisimet olleet pistokkeellisia ja koukullisia.

Vierailija
4/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.valotorni.fi/category/371/koukkukiinnitys?page=1&per_page=50

tuossa ensimmäinen tulos googlesta, löydät itse lisää.

Vierailija
5/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon näyttää olevan tarjontaa. Tosin sen töpselin kiinnittäminen sokeripalalamppuun ei ole kummoinen temppu, kun minultakin onnistui.

Vierailija
6/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalo keskellä kämmentä kirjoitti:

Paljon näyttää olevan tarjontaa. Tosin sen töpselin kiinnittäminen sokeripalalamppuun ei ole kummoinen temppu, kun minultakin onnistui.

Entäpä, kun niitä johtoja onkin kolme?

Vierailija
7/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vaikka kuinka paljon. Katso esim kärkkäisen valikoimaa.

Mulla on nytkin clas ohlsonilta valaisin, jossa on valaisinpistotulppa valmiina.

Ikeassa usein ei ole, vaan se pitää itse asentaa ( on tosin helppoa)

Vierailija
8/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niissä on värikoodit.

Vierailija
9/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelisin menemään vaikka töihin, tai olemaan vähemmän kädetön. Valaisinpistokkeita saa ruuvattavana, joten sellaisen voi laittaa kiinni ilman sokeripaloja.

Miten se töissä käynti auttaa ja mitäs töitä sitten suosittelet tähän hommaan? Itsehän käyn jo töissä eikä alan vaihto yhden lampun takia ole suunnitelmissa. Vapaa-aikani käytän mieluummin johonkin muuhun kuin lamppujen asennuksiin. En usko, että olen ainoa.

Vierailija
10/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on värikoodit.

Joka mätsää kattojohtojen koodien ja lampun koodien kanssa. Eipä mene vanhempien talojen kanssa tuolla tavalla.

Vierailija
12/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se töissä käynti auttaa ja mitäs töitä sitten suosittelet tähän hommaan? Itsehän käyn jo töissä eikä alan vaihto yhden lampun takia ole suunnitelmissa. Vapaa-aikani käytän mieluummin johonkin muuhun kuin lamppujen asennuksiin. En usko, että olen ainoa.

En ymmärrä myöskään miksi kaikkien pitäisi osata kaikkea. Etenkin naisille täällä äristään, jos ei ole putkimiehen, sähkömiehen, rakennusmiehen avuja. Minua ei ainakaan kiinnosta. Maksan mielelläni palveluista.

Vierailija
13/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käytänkin vain maksullisia palveluja, en tykkää kokata, siivota, hoitaa pihaa ja makuuhuoneeseenkin vain ja ainoastaan ammattilainen. Sisustaminenkin on ihan pskaa hommaa. 

Vierailija
14/16 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varaa maksaa se pienehkö summa jollekin toiselle, jos itseä ei kerta kaikkiaan kiinnosta osata yksinkertaisia asioita, ja haluaa käyttää aikansa muuhun.

Vierailija
15/16 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismoista ja cittareista ainakin saa ja varmaan kaikista valaisinliikkeistä. Muutimme juuri asuntoon jossa oli

vanhanmalliset sokeripalajutut kattovalaisimille. Ensi töiksemme kutsuimme sähkömiehen vaihtamaan ne

töpseli- ja koukkumallisiin.  

Vierailija
16/16 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on värikoodit.

Joka mätsää kattojohtojen koodien ja lampun koodien kanssa. Eipä mene vanhempien talojen kanssa tuolla tavalla.

Juuri tän takia sähkäri asentamaan niitä plafondeja etenkin vanhemmissa taloissa. Voi tulla kaikenlaista ikävää seurausta kun itse lähtee sörkkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi