Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Locitanen vai Body Shopin joulukalenteri

21.08.2019 |

Kumman merkin joulukalenterin valitsisit mielummin. Yritän olla hankkimatta molempia kun muutenkin on kaapit täynnä kosmetiikkaa.
Kalleinta versiota meinasin

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hankkisi kumpaakaan. Turhia ja ylikalliita tuotteita täynnä. Kivat tuotteet voi ostaa erikseenkin. Body Shopin tuotteet ainakin alkoholia, SLS:ää ja hajusteita täynnä.

Vierailija
2/4 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hankkisi kumpaakaan. Turhia ja ylikalliita tuotteita täynnä. Kivat tuotteet voi ostaa erikseenkin. Body Shopin tuotteet ainakin alkoholia, SLS:ää ja hajusteita täynnä.

No lol. Mä nimenomaan ostan Body shopin tuotteita, koska niissä on niin hyviä tuoksuja. Tai ostin ennen, mutta en kai mä enää voi kun sä et tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/4 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sls on turhaan parjattu ainesosa. Aiheuttaa muka syöpää haha ja hih

Vierailija
4/4 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut molemmat. Samat tuotteet niissä pyörii vuodesta toiseen, mutta noista kahdesta miellytti enemmän L'Occitanen kalenteri. Molemmissa paljon pikkusaippuoita ja ne Loksun on loistavia meikkisiveltimien pesuun.

Jos et ole fanaattinen yhden merkin kannattaja niin ostaisin esim. Lookfantasticin tai Feel Uniquen kalenterin, silloin voi kokeilla useampaa eri merkkiä. Viime vuonna mulla oli Lancomen kalenteri ja siellä tais olla 8 huulipunaa. Se oli vähän liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan