No miksi niitä lapsia pitäisi haluta?
Mitä hyötyä siitä on mulle? Miksi alkaisin kenenkään isäksi? Tehköön naiset itse lapsia jos niitä haluavat. Spermapankeista saa edullisesti tanskalaisten miesten siittiöitä.
Kommentit (14)
Ei kukaan ole sanonut, että lapsia pitäisi haluta. Haluaa jos haluaa, ei halua jos ei halua. Kummatkin on ihan ok.
Kuka sinua on satuttanut?
En minäkään halua maatilaa, sen takia en ostakaan maatilaa. Yksinkertaista.
Ei sun pidä. Jos sun nainen (jos sulla on) ei myöskään halua ja jos haluaa niin eroat.
Mä halusin monta sä et yhtään, mikä sun ongelma on? Mulle sun lapsettomuus on ihan sama.
On monta hyvää syytä olla haluamatta, mutta ei yhtään hyvää syytä tehdä niitä. Ihmisen biologialla vaan on takataskussaan kaikkia kivoja juttuja, sterilisaation "korjaantumista", vauvakuumetta ym.
On vain hyvä, ettei palstamies halua lapsia. Ei pidä haluta.
Mulle kuule aivan sama haluatko vai etkö halua, kunhan poliitikot ja yhteiskunta lakkaa syyttelemästä pelkästään naisia tässä asiassa. Ottakaa jo Iltapulut jutusta koppia. MIEHET eivät halua lapsia.
koska jos miehet eivät ala isäksi, merkittävällä osalla naisista ei ole syytä olla miehen kanssa.
lisäksi jotain lässytystä huoltovajeesta jne, aivan kuin IoT ja sen kautta automaatio & keinoäly ei korvaisi merkittävää osaa työpaikoista tulevina vuosikymmeninä.
ensimmäiseksi voisikin korvata eduskunnan... Kyllä niiden liksoilla ylläpitäisi melkoista superkonetta joka tekisi järkeviä päätöksiä perustuen tilastoihin ja maailman tapahtumiin. Sorry ot, tuli vain mieleen...
Haluatko aikuisia vai haluatko lapsia? Selvä juttu: haluatko suurta löysää p*llua vai haluatko pientä tiukkaa p*llua?
Ei sinun pidä missään tapauksessa. On ihmiskunnan kokonaisedun mukaista että geenilinjasi päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun pidä missään tapauksessa. On ihmiskunnan kokonaisedun mukaista että geenilinjasi päättyy.
Sanoo lahja suomen geenikannalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo lahja suomen geenikannalle
Älähän nyut, se on ihan normaalia että on molemmilta puolilta sukua serkukset.
Suurin osa naisista tarvitsee miehestä lompakon.
Onhan se nyt ollut selvää ettei nykymies halua isäksi. Halutasn vetää vain kakkoseeen tai heittää lastit naamalle. Ei niitä lapsia niin tehdä.
Ei pidä haluta. En halua minäkään. Maapallo kiittää.
N27