Miksei tämä kuumuus jo lopu!? Olisi ihanaa saada hautautua takkiin taas.
Olisi myös mukava ajaa autoa viileässä.
Jokaikinen päivä aina vain + 20 astetta. Miksei tämä jo lopu?
Kommentit (11)
Kannattaa laihduttaa, jos on koko ajan kuuma. Tuhdimmille tulee pienestäkin lämmöstä hiki; hoikat palelee.
Suomessa muutenkin 10kk vuodesta on viileää tai kylmää, joten turhasta provoilet.
Turussa on ollut käytännössä samanlainen ilma jo monta kuukautta, +20 ja aurinkoa. Ihan kyllästyttää jo.
Vierailija kirjoitti:
Turussa on ollut käytännössä samanlainen ilma jo monta kuukautta, +20 ja aurinkoa. Ihan kyllästyttää jo.
Eikös tuo ole aika lajityypillinen lämpö homo sapiensille...tai jopa viileänpuoleista? Kaipaatko todella sitä, että pitää pukeutua paksuihin vaatteisiin ja kenkiin ja palella? Miksi kukaan kaipaa sellaista? Hiihto, luistelu ja talviurheilulajit talvella toki on kiva juttu, mutta niissä tulee lämmin/hiki. Aivan kuin ihmiset valittaisivat, kun eivät muutakaan keksi.
Mä en tykkää kesällä pitkään jatkuvista hellesäistä, mutta syksyinen lämpö kelpaa kyllä paremmin kuin hyvin. Yöt ei enää ole kuitenkaan niin kuumia että haittaisi nukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo ole aika lajityypillinen lämpö homo sapiensille...tai jopa viileänpuoleista? Kaipaatko todella sitä, että pitää pukeutua paksuihin vaatteisiin ja kenkiin ja palella? Miksi kukaan kaipaa sellaista? Hiihto, luistelu ja talviurheilulajit talvella toki on kiva juttu, mutta niissä tulee lämmin/hiki. Aivan kuin ihmiset valittaisivat, kun eivät muutakaan keksi.
No mutta osaatko kuvitella, että huvin vuoksi valittamisen sijaan meistä osa oikeasti NAUTTII viileistä ilmoista? Itse olen pahalla tuulella touko-elokuun, täällä Keski-Euroopassa valitettavasti on tuona aikana melkein poikkeuksetta 25-35 astetta. Pahaa mieltä on vaikea välttää, vaikka kuinka yritän olla positiivinen, mutta kun aurinko ja lämpö -ituttavat ihan suoraan sanoen. En voi tehdä mitään kivaa, en pukea päälle vaatteita joista pidän, yötä päivää on kuuma, hiki ja ahdistus. Niin että kyllä - RAKASTAN pukeutua paksusti ja palella ulkona. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta osaatko kuvitella, että huvin vuoksi valittamisen sijaan meistä osa oikeasti NAUTTII viileistä ilmoista? Itse olen pahalla tuulella touko-elokuun, täällä Keski-Euroopassa valitettavasti on tuona aikana melkein poikkeuksetta 25-35 astetta. Pahaa mieltä on vaikea välttää, vaikka kuinka yritän olla positiivinen, mutta kun aurinko ja lämpö -ituttavat ihan suoraan sanoen. En voi tehdä mitään kivaa, en pukea päälle vaatteita joista pidän, yötä päivää on kuuma, hiki ja ahdistus. Niin että kyllä - RAKASTAN pukeutua paksusti ja palella ulkona. :)
Miksi et muuta takaisin Suomeen palelemaan? Itse muuttaisin täältä lämpimään, jos ei olisi jälkikasvua ja exää, joka pakottaa pysymään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla myös ihan sama, koko ajan aurinkoista ja yli 20, ilmankosteus korkealla. En ymmärrä huonosta kesästä valittajia. Ihan kuin jatkuva helle olisi ainoa oikea kesäsää, vaikka se ei Suomessa edes ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla myös ihan sama, koko ajan aurinkoista ja yli 20, ilmankosteus korkealla. En ymmärrä huonosta kesästä valittajia. Ihan kuin jatkuva helle olisi ainoa oikea kesäsää, vaikka se ei Suomessa edes ole normaalia.
Mä olen ollut innoissani tästä kesästä: eka kunnon suomalainen kesä pitkään aikaan! Sataa olisi saanut vähän enemmän.
Nyt ihan harmittaa, kun kohta on taas lähtö Etelä-Eurooppaan, missä vielä kuukauden päivät kärvistellään n. +30 asteessa.
Lasketko leikkiä? Ainakin Helsingissä on jo aika syksyisen vilpoisaa (20 astetta ja pientä tuulenvirettä; aamulla oli jtn ~15 astetta).