Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toiveena raskaus
Höpötiainen
20.08.2019 |
Hei. Olen 26 vuotias nainen ja olemme päättäneet mieheni kanssa yrittää lasta. Kummallakaan ei ole lapsia entuudestaan. Yhdessä olemme olleet 3 vuotta. Kysymys on niinkin tyhmä kuin. 🙉 Kannattaako seksin jälkeen enää mennä heti pesulle kun aikaisemmin olen tykännyt että se tavara tulee heti ulos. Mutta jos lasta haluu niin pikainen huutelu vaan? Vai pitääkö jäädä sänkyyn makoilemaan jotta sperma pysyy mahd. Pitkään vaginassa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Hyvä kysymys :D no itse kahden ensimmäisen kanssa nostin pari kertaa lantion ilmaan, jotta sperma valuisi varmasti pohjaan asti.. sitten meni kerran kumi rikki ja saatiin kolmas vaginahuuhtelusta huolimatta. Sperman määrä kyllä vaikuttaa todennäköisyyteen eli ihan touhutipoista harvemmin kukaan tulee raskaaksi, yksinäinen siittiö ei selviä maaliin. Sen verran sitkeitä siittiöt kuitenkin on, että jos sisään tulee koko lasti niin yleensä paras voittaa. Kannattaa käydä alapesulla seksin jälkeen, minäkin kävin noiden jumppaliikkeiden jälkeen. Ei tule tulehduksia ja se on aina parempi. Onnea yritykseen! :)