Lapsukaisemme täyttää 18v.
Maksoimme ajokortin. Niinkuin lahjaksi, mutta riittääkö se?
Kommentit (14)
Tarvii tietty vielä oman auton. Ja viisainta olis ostaa asuntokin ettei vaan joudu vuokralle.
Vierailija kirjoitti:
Tarvii tietty vielä oman auton. Ja viisainta olis ostaa asuntokin ettei vaan joudu vuokralle.
Tarvii ja tarvii, tuollaisiin meillä ei kyllä ole varaa. Ajattelin että jos lisäksi jotain pientä mutta mitä? Pojasta kyse. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvii ja tarvii, tuollaisiin meillä ei kyllä ole varaa. Ajattelin että jos lisäksi jotain pientä mutta mitä? Pojasta kyse. ap.
Olisitte jättänyt pennun tekemättä köyhät!
Mä maksoin puolet ajokortista. Lisäksi ostin Emotionin lahjakortin, kukkia, kortin ja pienen Fresitan. Tyttö kyseessä 😊
Vierailija kirjoitti:
Mä maksoin puolet ajokortista. Lisäksi ostin Emotionin lahjakortin, kukkia, kortin ja pienen Fresitan. Tyttö kyseessä 😊
Oikeasti? Et edes autoa ja asuntoa hommannut.
Mikä ilkeiliä tää autojen ja asuntojen hommaaja on.
Ehkä joku kateellinen Vela?
Siinä on jo liikaa.
Meidän poika ilmoitti, että niin kauan kuin hän asuu kaupungissa, hän ei edes suunnittele ajokortin hankkimista. Sai paremman polkupyörän.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jo liikaa.
Meidän poika ilmoitti, että niin kauan kuin hän asuu kaupungissa, hän ei edes suunnittele ajokortin hankkimista. Sai paremman polkupyörän.
Ihan kiva. Meidänkin poju ajelee fillarilla kaikki matkansa, kouluun ja harrastuksiin. Mut se ajokortti hälle haluttiin nyt jo että ompahan sitten valmiina kun autoa alkaa tartteen ja vähän niinku yleissivistykseks.
Ei hän itse sitä hinkunut. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte jättänyt pennun tekemättä köyhät!
Kuka nauttii tällaisesta ilkeilystä?
Tuskin kovin köyhät pystyy maksamaan ajokorttia, meillä makso 1300e. ap.
Ajokortin maksaminen on meilläkin mielessä, kohta ajankohtainen asia.
Minusta tuo on aivan riittävä lahja.