Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hakenut 5 työvoimakoulutukseen mutta minua ei valita edes niihin?

Vierailija
19.08.2019 |

Mitähän seuraavaksi keksisi...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan vaan lopettaa työnhakemisen ja elellä lopun elämää toimeentulotuella. Ei kai tässä muukaan auta.

Vierailija
2/5 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimakoulutuksiin valittaessa katsotaan erityisesti sitä, että suorittaisiko todennäköisesti koulutuksen loppuun. Eli pitää antaa sellainen vaikutelma, että on tosi motivoitunut kyseisiin opintoihin ja elämäntilanne sellainen, että voi sitoutua opiskeluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut 5 kertaa sellaisen typerään lisä"koulutukseen" omalla alallani, että siinä on jotain puolitoista kuukautta opetusta ja sitten monta kuukautta "harjoittelua" perään.

Olen DI. Olen hakenut alalleni siis täydennyskoulutukseen työkkäri kautta tuollaiseen. En pääse edes tuollaiseen. Ilmeisesti olen ollut liian kauan työtön.

Ottavat näköjään siihen sellaisia, jotka ovat aika tuoreita valmistuneita ja lyhyesti työttöminä.

Ajatelkaa, että noita riittää riittävästi tuollaiseen ilmaisharjoitteluun.

Olen turhautunut. En pääse edes työkkäri lisäkoulutuksiin

Ilmeisesti on tarkoitus vain saada ilmaistyöntekijöitä yrityksiin. Ei meitä pitkäaikaistyöttömiä töihin.

Enää en hae noihin. Oon sitten vaan työtön.

Vierailija
4/5 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin koulutukseen (riippuu vielä siitä saanko yhteistyöyritystä), kun tuli vuosi työttömyyttä eli pitkäaikaistyöttömyys täyteen. Sitä ennen vastauksena tuli yhteen koulutukseen, että ei koulutustarvetta, on jo työllistävä koulutus. Molemmat hakemani koulutukset olivat samaa alaa, mutta eri aihepiireistä. Tuli varmaan tarve kaunistaa tilastoja 😂

Vierailija
5/5 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut 5 kertaa sellaisen typerään lisä"koulutukseen" omalla alallani, että siinä on jotain puolitoista kuukautta opetusta ja sitten monta kuukautta "harjoittelua" perään.

Olen DI. Olen hakenut alalleni siis täydennyskoulutukseen työkkäri kautta tuollaiseen. En pääse edes tuollaiseen. Ilmeisesti olen ollut liian kauan työtön.

Ottavat näköjään siihen sellaisia, jotka ovat aika tuoreita valmistuneita ja lyhyesti työttöminä.

Ajatelkaa, että noita riittää riittävästi tuollaiseen ilmaisharjoitteluun.

Olen turhautunut. En pääse edes työkkäri lisäkoulutuksiin

Ilmeisesti on tarkoitus vain saada ilmaistyöntekijöitä yrityksiin. Ei meitä pitkäaikaistyöttömiä töihin.

Enää en hae noihin. Oon sitten vaan työtön.

Sama juttu 3 vuotta työttömyyttä. Kai ne meinaa johonkin työkokeiluun laittaa, Mietin vaan että kuka sitä työkokeilua tarvitsee? Työnantaja, te-toimisto vai minä?