Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas huomenna hammasta purren duuniin

Vierailija
18.08.2019 |

Kuinka kauan sitä ihminen jaksaakaan tehdä työtä, jota vihaa?

Jotkut vuosikausia... Itsekin kuulun tähän joukkueeseen. Kysyn miksi. En tiedä itsekään. Olen jo pitkään vain painanut eteenpäin, vailla mitään iloa mistään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä työtä teet ja miksi vihaat sitä?

Vierailija
2/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työ olisi niin ihanaa kun sanotaan niin kuninkaallisetkin olisi tehtaalla liukuhihnan edessä, mutta ovatko?

Aivan aivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan vaihda!

Vierailija
4/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Elämästä tulee suorittamista elämisen sijaan. Vaan eipä siitä omasta intohimosta tai harrastuksesta työksi ole, kai tämä masentava puurtaminen sitten kuoleman hetkellä palkitaan. Mene ja tiedä.

Vierailija
5/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pitkäaikaistyöttömänä kirpaisee lukea tuollaista. Toiset ovat turvallisessa palkkatyössä ja valittavat, toiset ovat turvattomassa talousahdingossa eivätkä valita. Tasan ei taas jälleen kerran käy nallekarkit sun muut. Mutta tsemppiä työpäivään, jaksat sen kyllä.

Vierailija
6/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pitkäaikaistyöttömänä kirpaisee lukea tuollaista. Toiset ovat turvallisessa palkkatyössä ja valittavat, toiset ovat turvattomassa talousahdingossa eivätkä valita. Tasan ei taas jälleen kerran käy nallekarkit sun muut. Mutta tsemppiä työpäivään, jaksat sen kyllä.

Olen itse ollut sekä työttömänä että töissä. Kumpikaan ei tyydytä millään tavalla.

Vierailija
7/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän pointtisi, mutta ei se työssäkävijöiden työ yhtään maittavammaksi muutu vaikka joka aamu ajattelisikin, että onpa ihanaa kun ei tarvitse olla työttömänä. Olen kiitollinen työstäni, mutta tottakai sinne meneminen päivä toisensa jälkeen v*tuttaa, ihan sama mitä yrittää ajatella.

en ole ap

Vierailija
8/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, minä menen ihan mielelläni huomenna töihin. Olin tässä pitkään sairaana ja alan olla todella kyllästynyt "homehtumaan" täällä kotona. Tuntuu kuin pääsisi lomalle huomenna ja malttamattomana odotan, että näen työkaverit ja asiakkaat. 

Ihanaa, arki alkaa taas ja pääsee normaaliin rytmiin. :)

Vierailija
9/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuin ap:lla. Työssä ei saa mitään arvostusta, palkka on kehno eikä lukemattomiin ongelmakohtiin puututa vaikka niitä on koko osasto nostanut esille jo pitkän aikaa. Ainoastaan vuokran maksaakseni olen tuolla töissä ja jatkuvasti yritän vaihtaa parempaan. Olisipa vaihtaminen niin yksinkertaista.

Työttömänä olin onnellisempi mutta silloin asuin paljon halvemmalla alueella (eri kaupungissa). Nyt ei ole varaa muuttaa sinne takaisin työttömäksi karenssin pelossa.

"Turvallinen palkkatyö" ei aina kerro sitä todellisuutta jos työympäristö on äärimmäisen masentava.

Vierailija
10/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää töistä pois, sillähän se ketutus helpottaa. Tulijoita kyllä riittää sinunkin tilallesi, kukaan ei kaipaa kun lähdet. Työttömänä on kivaa, saa nukkua niin pitkään kuin nukuttaa, harrastaa ja ulkoilla, opiskella ja oleilla. Ja kaikki on kateellisia, varsinkin ne jotka joutuu raahautumaan kurjaan työpaikkaan.

Vierailija
11/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, näin loman jälkeen v*tuttaa vielä enemmän. Pieni palkka, kiusaava esimies ja tappavan tylsä työ, ei houkuta ei.

Vierailija
12/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyminen on ihan syvältä. Vaikka olisi ok duuni ja siedettäväkin palkka (harvemmin tosin sellaista herkkua edes saa), niin silti sinne duuniin piää nousta aikaisin ja raahautua joka samperin arkipäivä. Saati sitten, jos tekee jotain hirveetä p-hommaa. Ja töissä ei sitten jousteta, vaan pitäisi tehdä palkattomia ylitöitä ihan vaan tekemisen ilosta. Sitten jos itse tarvisi vähän joustoa johonkin työpäivän aikaiseen satunnaiseen menoon, niin ei puhettakaan. Puhumattakaan v-mäisistä työkavereista, huonosta ilmapiiristä, avokonttoreista, jatkuvasta kiireestä jne.

Että voi v* tätä työelämää!

Vierailija
13/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy, mulla on vaikeempaa kuin sulla, yhyy!

Vierailija
14/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä nyt työttömätkin alkaa valittaa sitten kun ollaan oltu töissä muutama vuosi ja ne aamuherätykset alkaa maistua puulta. Niin se ihminen vaan toimii.

Vierailija
15/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä paskaa tässä ketjussa. Oletteko ihmiset oikeasti tuollaisia kiittämättömiä lusmuja? Jotkut neropatit vielä tuskailevat että miten saisivat työpäivänsä kulutettua kun töissä on niin tylsää. Ilmeisesti julkisessa suojatyöpaikassa. Ei voi ymmärtää, ei.

Vierailija
16/16 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla osittain sama tilanne. Palkka surkea, työ vaativaa ja kamala kiire ja stressi. Silti tämä todennäköisesti paras palkka ja kiireellisyysaste mitä alalla toivoa saattaa (sote-ala). Jotenkin pelottaa ajatus, että tätä tämä nyt sitte on seuraavat 40-50 vuotta.. onneksi varmaan vaan 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi