Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi osa ihmisistä ajaa täysin huoltamattomalla polkupyörällä. Tekee ihan pahaa katsoa kun vanteet on ihan solmussa, pyörä kitisee ja natisee

Vierailija
18.08.2019 |

ja kumeissakaan ei ole ilmaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan taustalla aina mt-ongelma?

Vierailija
2/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt monesti työmatkaa ajaessa. Lisäksi satula on monilla, etenkin naisilla, ihan liian korkealla ja poljetaan hirvittävän isolla vaihteella. Polvet kärsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satula on usein liian alhaalla, polvet käkkyrässä poljetaan.

Vierailija
4/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan on moni asia miten sattuu, kun en vain tiedä miten niiden kuuluisi olla. No ilmaa on toki renkaissa (on ihan mittarillinen jalkapumppu) ja toki kettinkiä öljyän, siinä aikalailla se mitä osaan tehdä.

Mulla polvet rasittui enemmän, kun oli penkki liian alhaalla. Nyt on varapyörä käytössä jossa on penkki hieman liian ylhäällä, mutta ei siitä polvet kipeydy. Poljen aina aika isolla vaihteella, koska vihaan liian kevyttä vaihdetta, tykkään siitä että on jaloille vastusta + vauhti on nopeampi, ilman että pitää vispata niin nopeasti.

Vierailija
5/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin huollon hinnalla saa uuden halvan pyörän, joka taas kestää muutaman kauden. Jotka eivät itse osaa huoltaa, eivät viitsi panostaa. Tuskin niillä 2000 eur+ pyörillä vanteet linkussa ajetaan.

Vierailija
6/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha. Aina ei ole aikaa korjata vikoja on kiire lähtee matkaan.

Vierailija
7/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä huoltaa kun vaihto parempaan voi tapahtua koska vain?

Vierailija
8/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian laiska ja käsi huoltamaan pyörää.

Vierailija
9/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin huollon hinnalla saa uuden halvan pyörän, joka taas kestää muutaman kauden. Jotka eivät itse osaa huoltaa, eivät viitsi panostaa. Tuskin niillä 2000 eur+ pyörillä vanteet linkussa ajetaan.

Ei ne onkin halpoja ja usein vanhoja yksinkertaisia pyöriä ja ne korjaisi muutamalla kympillä kun lainaisi(jos ei omista) jotain perus avaimia ja ostasi niihin ne halvat osat ja katsoisi tubesta miten ne korjataan. 

Itse sanoin liikennevaloissa eräälle jonka rengas viipotti että tiedätkö että tuo kuluttaa koko pyörää tuollainen epätasainen viipotus, kohta sinulla vähän kaikki rempallaan eikä pyörällä enää voi ajaa.

Hän tuijotti takaisin vastasi jotain joo joo.. 

Vierailija
10/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on reikiä, satula on päin persettä, pinna on kireällä.

Vierailija
11/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa huoltaa ja pakko sitä jollain on kulkea. Kävellen menee aina tuplaten aikaa matkaan niin mieluummin riskillä lahoamispisteessä olevalla pyörällä. Eikä tietenkää varaa henki/tapaturma vakuutuksiin. Minkäs teet.

Vierailija
12/12 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolletulla pyörällä ajaminen on nautinto verrattuna huoltamattomaan.