Mitä ihmeen ruokaa teen taas tänään?
Kommentit (14)
PItsaa. Valmispohjat ja täytettä maun mukaan. Juustoraaste päälle.
Tai tortillat.
Ihmeen ruokaa? Pitääkö olla jotain ihmeellistä tai ihmeiden ruokaa?
Tilaa kiinalaisesta mustapapunautaa ja paistettuja nuudeleita, kevätkääryleitä, taikinoituja kanapaloja sekä kalapaloja.
Siinäpä vasta kysymys: Mitäs h*****tiä tänään syötäisiin?
Niin ja mitäköhän vttua mä söisin tänään. Ei hajuakaan.
Mä aattelin ihan vaan kalapuikkoja ja ranskalaisia tehdä. Joku pieni salaatinpoikanen viereen.
Luulen että et mitään tarvitse ja voit olla syömättäkin, jos ei niin nälkä ole että itse keksisit mitä mieli tekee.
Kalapuikkoja ja muusia. Salaatin korvaa kurkku ja tomaatti viipaleet.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että et mitään tarvitse ja voit olla syömättäkin, jos ei niin nälkä ole että itse keksisit mitä mieli tekee.
Itse en niin mitään kaipaakaan, mutta kaksi teiniä, joilla tulee nälkä. Kiitos ekalle vastaajalle, teen jauhelihakeiton! Pakkasesta löytyi aineet, ei tarvitse mennä kauppaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen ruokaa? Pitääkö olla jotain ihmeellistä tai ihmeiden ruokaa?
Mä olen sen verran huono kokki, että jokainen valmiiksi ja syömäkuntoon tullut sapuska on aina ihme. Eli kyllä se saattaa kuule aika "ihmeen ruokaa" ollakin joskus. ei ap
Tilatkaa pizzat kotiin. Välipäivä kokkauksesta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en niin mitään kaipaakaan, mutta kaksi teiniä, joilla tulee nälkä. Kiitos ekalle vastaajalle, teen jauhelihakeiton! Pakkasesta löytyi aineet, ei tarvitse mennä kauppaankaan.
Hah, samaa mietin aamulla, eli mitäs tänään syötäisiin päivälliseksi, kun lounaaksi oli eilisen grillattuja broilerpihvejä jäljellä. Ja kuinka ollakaan, jauhelihaa otin sulamaan keittoa varten jo aiemmin. :D -eka vastaaja
Tein juuri suppispastaa. Sulatetut suppikset pannulle ja pasta kiehumaan. Tehosekoittimeen 1 ruukku basilikaa, 1 dl aurinkokuivattuja tomaatteja, 1 dl pinjansiemeniä, 1 dl parmesaanraastetta, 1-2 valkosipulinkynttä, 1/2 tl suolaa, 4 rkl pastan keitinvettä ja 4 rkl oliiviöljyä (käytin aurinkokuivattujen tomaattien mukana olevaa öljyä). Sekoita kyseinen combo. Keitetty ja valutettu pasta suppisten päälle sekä siihen oheinen itsetehty pesto. Toimii.
Jotain helppoa, esim. lohkopottuja, juureksia ja nakkeja uunissa. Ellei sen sitten tarvitse olla niin älyttömän terveellistä.
Joku yksinkertainen keitto? Pakastepinaattia ja maitoa, sekä ehkä suurustetta tarvitset, ja tulee nopeasti. Hyvät sämpylät kaveriksi.