Mediassa valitetaan että kouluissa on rauhatonta
Ei kuitenkaan voida sanoa että 90 % älämölöstä ja ahdisteluista on ma tu lapsien aikaansaannosta.
Kommentit (22)
Pitää valita lapselle koulu jossa on mahdollisimman paljon valkoisia.
Meidän lapsen koulussa ne on ne "erityislapset" jotka mesoaa ja häiriköi, kun niilläkin on oikeus olla normaalissa koulussa tai jotain sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää valita lapselle koulu jossa on mahdollisimman paljon valkoisia.
Kannattaa alkaa esittämään suomenruotsalaista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä suurinpiirtein totta.
T. Ope
Ope itsekin.
Ap
Selvitä missä kouluissa päättäjien omat lapset on. Niissä on takuulla vähiten muualta tulleita.
Tiedoksi kaikille että Sanoman sivuilla ei suvaita totuutta vaikka suvaitsevaisuutta mainostetaankin. Pitää suvaita vain oikeita asioita.
No minä en kyllä voi olla samaa mieltä tästä.
Yleensä ne mesoavat on erityisen tuen oppilaita ja heistä suurin osa on ihan kantasuomalaisia. Erityiset omiin pienluokkiin takaisin sanon minä.
-ope
Lapset jäävät kaikessa suvakismin uhreiksi.
Opettajalta on viety auktoriteetti, #hierarkianpurkutalkoot.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne mesoavat on erityisen tuen oppilaita ja heistä suurin osa on ihan kantasuomalaisia. Erityiset omiin pienluokkiin takaisin sanon minä.-ope
Ainakin täällä Helsingissä on ongelmana suurimmaksi osaksi muualta tulleet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne mesoavat on erityisen tuen oppilaita ja heistä suurin osa on ihan kantasuomalaisia. Erityiset omiin pienluokkiin takaisin sanon minä.-ope
Ainakin täällä Helsingissä on ongelmana suurimmaksi osaksi muualta tulleet.
Ap
Alueelliset erot ovat varmasti isot.
Minä siirsin yksinkertaisesti lapseni kouluun jossa tiesin olevan vähemmän ei toivottua ainesta.
Karsserit ja karttakepit takaisin, niin muuttuu meno.
Vierailija kirjoitti:
Opettajalta on viety auktoriteetti, #hierarkianpurkutalkoot.
Itse olin koulussa 1970-luvun lopusta ja silloin opettajalla oli vielä valtaa. Onneksi. Saatiin hyvää opetusta ja nyt elämä on mallillaan. Nykylapsille käy huonosti ja se ei johdu ilmastonmuutoksesta.
Siirtäminen on käynyt itselläkin mielessä.
Iso luokka jossa runsaasti erityistarpeisia ja ma-tuja, näitä opettaja ymmärtää rajattomasti. Siinä jää rauhalliset, asiansa hoitavat lapset jalkoihin. Viime vuotinen opettaja sanoi tämän aivan suoraan vanhempainvartissa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi kaikille että Sanoman sivuilla ei suvaita totuutta vaikka suvaitsevaisuutta mainostetaankin. Pitää suvaita vain oikeita asioita.
Sitä suvaitsevaisuususkonto on. "Kaikkea ei pidä suvaita"
Vihreät voisivat siirtää lapsensa Itä-Helsingin kouluihin että varmasti rikastuvat.
Tuo on kyllä suurinpiirtein totta.
T. Ope