Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksen jälkeen rinnat roikkuu. Kuinka moni korjaa ne?

Vierailija
17.08.2019 |

Ei ne näytä millään jumpalla tuosta kohoavan, imetyksen jälkeen näyttää jääneen aika roikkuviksi, ja koska ovat aika isot niin roikkumisen tietenkin huomaa ihan erilailla kuin jos olisi a-kupin rinnat. Sitä se imetys tekee, rinnat alkaa roikkumaan. Mutta kuinka moni käy korjauttamassa niitä jotenkin? Kävisitkö sinä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luvannut maksaa korjausleikkaukset. Saa nähdä miten pilalle rinnat menee että tarviiko leikkausta. Aika näyttää. 

Vierailija
2/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt ja olen ihan tyytyväinen ollut. Muovia en rintoihini halua. Harrasta liikuntaa ja kehitä myös rintalihakset kuntoon. Hyvät liivit saavat ihmeitä aikaan. Jos on pakko tehdä kohotusleikkaus, niin siihen voi tarvittaessa käyttää omaa kudosta (rinnat, lantio, reidet tms) eikä muovia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mulla oli nätit pikku rinnat. Kiinteät ja saman kokoiset. Silloin stressasin rintojeni takia ihan älyttömästi, koska en ollut tyytyväinen niihin. Silloin myös rinnat näki pelkästään vain seksuaalisessa mielessä.

Nyt kun on imettänyt, rinnat roikkuu eikä todellakaan ole niin nätit mitä olivat, olen kaikesta huolimatta tyytyväisempi rintoihin. Ei enää stressiä niiden ulkonäöstä.

Saa niitä sitten rintaliiveillä kohoteltua jos tykkää. En olisi uskonut että näin tulisin ajattelemaan tai tuntemaan.

Niin huoletonta voi elämä olla! Tai.. Nyt on elämässä aivan muita huolia. Oikeita huolia.

Ei tulisi mieleenkään ottaa silikoneja tai muita leikkauksia tehdä.

Vierailija
4/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia suhkot isot ja kiinteät, nyt kolmen lapsen jälkeen roikkuvat ja ei niin isot. Olen silti tyytyväinen. Kelpaan itselleni ja miehelleni. Rinnat ovat imetykseen ja seksikäs olen, oli rintani millaiset tahansa. En ikinä suostuisi "turhaan" leikkaukseen, sillä leikkaus on aina riski. Itsetuntoni ei ole tisseistä kiinni.

Vierailija
5/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan synnyttänyt, mutta minulla on ollut jo nuorena aika roikkuvat rinnat. Silti ne olisivat täyttäneet hyvin päätarkoituksensa, jos olisi pitänyt imettää. Siskoni, olkaamme ylpeitä rinnoistammee ja vartalostammee ja iloitkaamme siitä, että olemme terveitä. Älkää tuhlatko energiaa rintojen muodon suremiseen, me olemme kaikki ainutlaatuisia.

Vierailija
6/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos rinnat voisi täyttää esim kehon omalla rasvalla, niin voisin korjauttaakin. Mitään vierasta ainetta en kehooni halua. Lisäksi rahoituspuoli mietityttää. Miten ihmeessä niin valtavan summan voisi käyttää omiin rintoihin?! Onhan se todella turhamaista.

Vierailija
7/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos rinnat voisi täyttää esim kehon omalla rasvalla, niin voisin korjauttaakin. Mitään vierasta ainetta en kehooni halua. Lisäksi rahoituspuoli mietityttää. Miten ihmeessä niin valtavan summan voisi käyttää omiin rintoihin?! Onhan se todella turhamaista.

Silikonit saa osamaksulla 👍

Vierailija
8/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin rasvansiirrolla jos tällä köyhäpaskalla olisi varaa (tehkää naiset lapsenne velattomien miesten kaa). Mahakin ihan järkyttävä, mutta sen kiristysleikkaus tuntuu aivan liian hurjalta, kun vähänkään katsoo googlesta "tummy tuck gone wrong" -kuvia...

Vierailija
9/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan riippuu siitä haluaako mies enää, pystyykö seksiin jne. Jos silikonit ottamalla saa seksielämän kuntoon niin ei se mahdoton hinta ole.

Vierailija
10/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sen enempää roiku kuin ennenkään imetystä. Itse asiassa vähemmän nyt kun olen treenannut rintalihakset kuntoon ja ennen olin vain laiha.

Vierailija
11/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan riippuu siitä haluaako mies enää, pystyykö seksiin jne. Jos silikonit ottamalla saa seksielämän kuntoon niin ei se mahdoton hinta ole.

Seksielämä pysyy kunnossa kun valitsee puolisoksi oikean miehen, eikä mitään tissiposkista jonnea! Tisseillä ei ole mitään tekemistä seksielämän kanssa, ne ovat vain kiva lisä.

Vierailija
12/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi korjauttamaan. Sitten kun olisi hienot ja kiinteät tissit niin seuraavaksi pitäisi varmaan nostaa peffaa ja kiristää mahanahkaa jne.

Olen hyvä näin kun olen, jos ulkomuotoni haittaa jotakuta niin se on hänen ongelmansa, ei minun.

N 46, kolme raskautta ja imetystä

Vierailija
13/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaisin rasvansiirrolla jos tällä köyhäpaskalla olisi varaa (tehkää naiset lapsenne velattomien miesten kaa). Mahakin ihan järkyttävä, mutta sen kiristysleikkaus tuntuu aivan liian hurjalta, kun vähänkään katsoo googlesta "tummy tuck gone wrong" -kuvia...

Itse sanoin miehelle että lasta ei tehdä ellei hän maksa korjausleikkauksia. Eri asia haluanko sitten niitä jos viat on vain pieniä. Ja silikonia en halua vaan juuri rasvansiirtoa/kiristystä tms. 

Veloissa olevaa miestä en ottaisi joka tapauksessa, päätettäisiin sitten tehdä lasta tai ei. Tämän ikäisenä (minä 34 ja mies 45) jos on hyvin asiansa hoitanut ei enää pitäisi olla paljon velkoja jäljellä jos yhtään osaa uraa tehdä. 

Vierailija
14/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään seksielämä mene pilalle vääränlaisten rintojen takia. Kyllä ongelma on jossain muualla.

Vierailija
15/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksielämä pysyy kunnossa kun valitsee puolisoksi oikean miehen, eikä mitään tissiposkista jonnea! Tisseillä ei ole mitään tekemistä seksielämän kanssa, ne ovat vain kiva lisä.

No miehet on ehkä eri mieltä. Mutta miehillä on keinonsa, ei sitä puolisoa tosiaan seksijuttuihin tarvita välttämättä.   

Vierailija
16/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen syyttänyt ikääntymistä, en imetystä. Minulla on c-kuppi ja eihän ne samanlaiset ole kuin kakskymppisenä (nyt 36v). Kaksi lasta imetetty, enkä usko että ne sen ihmeellisemmät olisi ilman imetystä.

Vierailija
17/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että onko kenenkään rintojensa kokoa tai muuta näköä surkuttelevan lähipiirissä rintasyöpää? Oman äitini rintasyöpä muutti paljon suhtautumista rintoihini ja lopetti turhat surkuttelut. Olen vain tyytyväinen että ne ovat terveet ja pystyvät hoitamaan ensisijaisen tehtävänsä. Ja terveet luomu rinnat ovat aina kauniit. Kaikki erilaisia, mutta ihania.

Vierailija
18/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 lasta on vaimo imettänyt ja ihan nätti ja kaikinpuolin kunnossa hän on.

Ehkä hänellä on hyvä onni asian suhteen?

Vierailija
19/19 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan