Asap Rockyn yleisö osoitti kannatustaan fuck sweden-huudoilla blockfesteillä tampereella.
Linkki: https://www.is.fi/musiikki/art-2000006207447.html
Mitä mieltä minun pitäisi olla asiasta?
Kommentit (9)
Ruotsin oikeuslaitos toimi hienosti. Kyse ei ollut itsepuolustuksesta enää siinä vaiheessa, kun mies makaa maassa ja useampi tyyppi on kimpussa. Häirintä ei ole välittömän hengenvaaran tuottamista, joten itsepuolustusväite oli omituinen. Mutta Yhdysvalloissahan tuollaiset selitykset menevät läpi. Kauhea oli esim. se tapaus, missä mustaihoinen teinipoika Treyvron Martin ammuttiin ja syyllinen pääsi vapaaksi, koska vetosi juuri tuohon, että tunsi olonsa uhatuksi ja tappaminen oli itsepuolustusta. Ihmisillä on Yhdysvalloissa omituinen käsitys siitä, kuinka pitkälle saa mennä "itsepuolustuksen" nimissä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä mieltä sinun pitäisi olla.
Minä olen sitä mieltä että pahoinpitelijä kuuluukin tuomita.
Miksi vastasit jos et tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin oikeuslaitos toimi hienosti. Kyse ei ollut itsepuolustuksesta enää siinä vaiheessa, kun mies makaa maassa ja useampi tyyppi on kimpussa. Häirintä ei ole välittömän hengenvaaran tuottamista, joten itsepuolustusväite oli omituinen. Mutta Yhdysvalloissahan tuollaiset selitykset menevät läpi. Kauhea oli esim. se tapaus, missä mustaihoinen teinipoika Treyvron Martin ammuttiin ja syyllinen pääsi vapaaksi, koska vetosi juuri tuohon, että tunsi olonsa uhatuksi ja tappaminen oli itsepuolustusta. Ihmisillä on Yhdysvalloissa omituinen käsitys siitä, kuinka pitkälle saa mennä "itsepuolustuksen" nimissä.
Miten tuo liittyy siihen että yleisö solvasi ruotsia?
Vastasi aloituksessa olevaan kysymykseen?
Tiedätkö sinä?
Kyllä se oli itsepuolustusta, ne paholoiset seurasivat niitä vaikka pyysivät jättämään rauhaan, vaikea tajuta miten niitä aina vaan suojellaan
Kaksikielisessä maassa olisi pitänyt sanoa "Jävlä Sverige".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo liittyy siihen että yleisö solvasi ruotsia?
Siten että solvasi Ruotsia kannatuksena pahoinpitelijälle.
Sweden = shithole country, tekopyhyyden cuckistan.
En tiedä mitä mieltä sinun pitäisi olla.
Minä olen sitä mieltä että pahoinpitelijä kuuluukin tuomita.