Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahtoisin olla toista sukupuolta (SYITÄ)

Vierailija
16.08.2019 |

Naisena on ihanaa mutta PMS, raskaus + synnytys (miesten osa raskautumisessa on NIIN helpompi) ja perus valtasuhteet niin välillä tahtois vaan olla mies. Pääsis helpommalla vaikkei niin hemaiseva oiskaan. En koe olevani väärää sukupuolta niin oon sit vaan katkera.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva mieskään pääsee niissä valtasuhteissa paremmalle puolelle.

Vierailija
2/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies - ja aika tyytyväinen. En vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea

Vierailija
4/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin että olisin syntynyt naiseksi. Kaikki olisi niin paljon helpompaa, ihmissuhdeasiat erityisesti ja muutenkin ei tarvitse kuin olla kaunis ja hymyillä niin selviää pälkähästä kuin pälkähästä.

Vierailija
5/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huvikseni, miksi joku alapeukuttaa sitä, että olen tyytyväinen sukupuoleeni? Ei ole minulta pois, mutta ihan uteluttaa vain. Eikä tarvitse yläpeukkujakaan, mutta tämä jäi kiinnostamaan.

Vierailija
6/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin olla nainen mutta niin kiva ja kaunis että mies kuin mies tekisi elämästäni ihanaa ja parempaa.

Näin ei ole.

Olen nainen.

Huono nainen.

Vierailija
7/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran hiiri, joka oli väsynyt olemaan harmaa...

Vierailija
8/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkaisena sukupuolena oleminen tarkoittaisi sitä että olisit eri sukupuolen ruumiissa eli näyttäisit vain erilaiselle. Sitten sinulla joko on kuukautiset tai sitten ei ole ja sinä joko synnytät tai et synnytä ja sinä joko imetät tai et imetä. Monelle on vaikeaa ymmärtää se että sukupuolten ainoa eroavaisuus on ulkonäkö ja nuo mainitsemani asiat tuossa.

Vierailija
9/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkaisena sukupuolena oleminen tarkoittaisi sitä että olisit eri sukupuolen ruumiissa eli näyttäisit vain erilaiselle. Sitten sinulla joko on kuukautiset tai sitten ei ole ja sinä joko synnytät tai et synnytä ja sinä joko imetät tai et imetä. Monelle on vaikeaa ymmärtää se että sukupuolten ainoa eroavaisuus on ulkonäkö ja nuo mainitsemani asiat tuossa.

Juu ei. Kyllä se on kokonais valtaista kumpia ollaan.

Toisilla vain tuntuu olevan vähän hukassa yksi kuin toinenki asia.

Vierailija
10/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin olla kaunis nainen. Elämä Easy modella olisi nannaa. Naiset pääsee nykyään niin helpolla eteenpäin elämässä.

Vierailija
11/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluasin olla kaunis nainen. Elämä Easy modella olisi nannaa. Naiset pääsee nykyään niin helpolla eteenpäin elämässä.

Etteikö ennen ole kauniit naiset päässyt helpolla? Tässä toiveessa olla kaunis pitää muistaa sitten se riski että joutuisi olemaan rumempien naisten kanssa tekemisissä. Heillä kun ei ole menetettävää.

Vierailija
12/12 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen että naisena voin ilmaista itseäni paljon enemmän kuin miehenä, mm. vaatetuksella. Lisäksi tunteiden näyttäminen on naisille sallitumpaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän