Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset harrastaa Joogaa, Niaa, energiahoitoja, energiakristalleja sekä jotain meditointitanssia?

Vierailija
15.08.2019 |

Tunnen jollain tavalla mutten kunnolla pari naista, jotka näitä harrastaa. Miehenä en osaa sanoa muuta kuin että aika hihhulimenolta vaikuttaa, vaikkei ne naiset päällepäin kummallisilta vaikutakkaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä itsekin. Hirveän tehokasta kehonhuoltoa. Itse olen ihan perus kirjanpitäjä ja mieheni ihan tavallinen insinööri, harrastamme joogaa. Kaikenlaista porukkaa siellä salilla kulkee, sekaan mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ihmeessä itsekin. Hirveän tehokasta kehonhuoltoa. Itse olen ihan perus kirjanpitäjä ja mieheni ihan tavallinen insinööri, harrastamme joogaa. Kaikenlaista porukkaa siellä salilla kulkee, sekaan mahtuu.

Ei minusta ole hihhuliksi, en ole tarpeeksi eläväinen enkä osaa antautua tuollaiseen tunne-ekstaasiin mitä näissä jutuissa varmaan halutaan.

Vierailija
4/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa voi harrastaa kuka vaan, mutta nuo energiahoidot alkaa jo vaatia hihhulimieltä. Tosin monet tavallisenkin oloiset naiset uskoo horoskooppeihin, selvänäkijöihin ym. soopaan, että eipä tuo sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
5/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minusta ole hihhuliksi, en ole tarpeeksi eläväinen enkä osaa antautua tuollaiseen tunne-ekstaasiin mitä näissä jutuissa varmaan halutaan.

No itse otan joogan ihan vaan treeninä. Jätän mantrojen toistot välistä. Ei se ole mitään suitsukkeen savussa hihhulointia vaan hikistä hommaa, astanga ainakin.

Vierailija
6/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse otan joogan ihan vaan treeninä. Jätän mantrojen toistot välistä. Ei se ole mitään suitsukkeen savussa hihhulointia vaan hikistä hommaa, astanga ainakin.

Niin mutta nämä naiset joista puhuin, harrastaa muutakin otsikossa mainittua.

Vierailija
7/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan vastaa aloituksen kysymykseen?

Vierailija
8/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemit ja taiteelliset naiset.

Vierailija
9/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joogaa voi harrastaa kuka vaan, mutta nuo energiahoidot alkaa jo vaatia hihhulimieltä. Tosin monet tavallisenkin oloiset naiset uskoo horoskooppeihin, selvänäkijöihin ym. soopaan, että eipä tuo sen ihmeellisempää ole.

Riippuu miten energiahoito määritellään. Jos hoito perustuu chakra- ja vyöhyketerpiahierontaan niin silloinhan väität, että hieronta on soopaa.

Vierailija
10/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että näiden asioiden harrastajilla välttämättä on keskenään erityisen paljoa yhteistä niin että voisi päätellä millainen nainen on.

Itse harrastan metafysiikkaa/okkultismia/noituutta. Olen matemaattis-luonnontieteellisen koulutuksen saanut varsin tavallinen, introvertti nainen. En ole erityisemmin tunneihminen, mikä oletus jostain syystä aina liitetään esoteerisempiin kiinnostuksiin.

Meidänlaisia on muuten aika paljon kun huomaa merkit. Vapaamuurareita, temppeliherrojen ritarikuntaa, eri koulukuntien noitia, teosofeja, reikihoitajia, enkeleistä kiinnostuneita, kaikenlaista väkeä jotka yleensä eivät ole arjessaan mitenkään järin erikoisia tai outoja.

Vierailija
11/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imbesillit

Vierailija
12/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogassa missä käyn on yksi pierevä mummo, pari raskaana olevaa naista, yksi vasta synnyttänyt (vauva mukana), pari jotain kuivia takakireitä hoitajia ja kaksi keski-ikäistä rouvaa joilla monenlaista kulumaa. Kukaan ei hymise eikä hihhuloi ja ainoa joka haisee "teelle" ja omaa pienet rastat on ohjaajanainen. Horoskooppeja en tiedä kun en tiedä edes nimiä. Oliko nyt kummallista?

Vierailija
13/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä harrastaa sellaiset ihmiset joilla on tyhjä sisin, he eivät tunne vielä Herraa Jeesusta Kristusta.

Vierailija
14/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa on erilaista ja niillä tunneilla millä itse käyn, keskitytään pysähtymiseen, hengitykseen ja avataan kehoa venyttävillä liikkeillä.

Olen ihan tavis pienen lapsen äiti pienipalkkaisesta työstä, joka tykkää huolehtia omasta hyvinvoinnistaan liikunnalla ja kaipaa välillä hiljaisuutta ja rauhoittumista.

Vierailija
15/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan soveltavaa niaa ja joogaa. Olen liikuntarajoitteinen ja kyseiset liikuntamuodot ovat olleet minulle erinomaista kuntoutusta.

Vierailija
16/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin noita asioita voi harrastaa kaikenlaiset naiset, siis persoonaltaan monenlaiset eikä kerro naisen ”hulluudesta” mitään, mutta täytyy sanoa, että ne fanaattisimmat tapaukset ja kunnon ”hihhulit” on yleensä traumataustaisia.

Hippi-/new age-piireissä ylipäätään on paljon traumataustaisia ihmisiä.

Vierailija
17/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sellaiset jotka ovat jo luonnostaan yleensä lapsesta asti aistineet sen energian tai elämänvoiman. Itse jo lapsena kaikenlaisista kasveista ja eläimistäkin tunnustelin niiden energiaa käytöksen seuraamisen lisäksi. Minulle oli täysi yllätys että kaikki ei aisti sitä ollenkaan. Opin pitämään havaintoni salassa koska sitä pidettiin outona kunnes aikuisena löysin samanhenkisiä ihmisiä.

Vierailija
18/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan joogaa, ilman hengellisyyttä. Hyvää matalatehoista treeniä kuntosalin ja kuntonyrkkeilyn kaveriksi, lisää liikkuvuutta.

Vierailija
19/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvään pyrkivät ja vaarattomat. Vertaa huviksesi miehisiin uskonnon ilmenemismuotoihin. Yksikään enkeliharrastaja ei ole vielä torilla riehunut puukon kanssa kun muut ei suostu uskomaan enkeleihin. Eikä lapsia ra ska nnut.

Vierailija
20/40 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä harrastaa sellaiset ihmiset joilla on tyhjä sisin, he eivät tunne vielä Herraa Jeesusta Kristusta.

Näin on, mutta sen lisäksi täytyy vielä olla tyhmäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi