Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekat menkat synnytyksen jälkeen......

24.07.2008 |

eli tein pojan 7.11 ja minipillereiden käytön lopetin ennen juhannusta. 17.7 alkoi tosi vähäinen vuoto aamulla paperiin tuli väriä ja sit lisäksi sama kahtena seuraavana aamuna. Ei näkynyt klönttejä, kuten ennen raskautta. Onko teillä muilla ollut yhtä vähäiset menkat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat menkat lapsen syntymän (lapsi nyt 6kk) alkoi eilen, itsekin olen ihmetellyt niiden vähyyttä. Siteeseen ei tule paljon mitään, wc paperiin vain.

Ja mä kun olen kuullut ja luullut että ekat menkat on monilla todella runsaat!

Ei mulla kyllä ennenkään mitenkään runsaat ole olleet, mutta vähän reilummat nyt kuitenkin.

Mä syön tällä hetkellä minipillereitä, joten voihan tietty ne vaikuttaa jotenkin. En tiedä, kun en ole aiemmin syönyt minipillereitä ikinä kun nyt vasta muutaman kuukauden..

Vierailija
2/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun sitten siihen ryhmään, jolla menkat alkoi samantien "normaalisti" synnyttämisen jälkeen, täysimetyksestä huolimatta! Menkat tuli joka kuukausi, kunnes alotin kans keltarauhaset, ja nyt ei ole ollut menkkoja pariin kuukauteen! Minipillerithän useilta lopettaa menkat! Olen näitä minipillereitä syönyt ennenkin, mutta silloin mulla tuli menkat ihan normaalisti, mut nyt uskon, et nämä pillerit ja imetys yhteensä, pitää menkat pois!

Nyt ne tietty sit alkaa, kun kävin tuulettamassa :D

nonuli ja justiina 7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä sanoa, että runsasta oli vuoto! Suorastaan lorottamalla tuli! Mä luulen, että, frimmy, sulla vasta alottelee hormonitoiminta "normaalia" kiertoa, kyllä ne siitä muuttuu! Ja ei se kaikilla mene samanmoisesti :D !!

Vierailija
4/4 |
25.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös menkkoja ootellan. Lopetin imetyksen jo tammikuussa ja käytin nyt tähän asti minipillereitä, eikä oo menkkoja näkynyt. Lopetin pillerit jos elimistö alkaisi ehkä taas toimimaan.

Olen joskus yhdistelmäpillereistä joutunut käyttää keltarauhashorminia, voden oli menkat pois kun ne lopetin. Onkohan taas sama peli...

Tarvis varmaan gynekin tilata pitkästä aikaa.

Tein jo testinkin ettei perheenlisäystä olisi tulossa, mutta ei onneksi ihan vielä.