Tosi-tv tähti ja bloggaaja Maria Nordin sai viranomaisilta selvityspyynnön verkkokurssinsa turvallisuudesta
-Kurssini ei ole hoito eikä terapia. Kurssilla ei anneta hoito-ohjeita kenenkään terveydentilaan, vaan opetellaan tiedostamatonta stressiä useiden oireiden taustalta rauhoittava ja kehon tasapainoa palauttava harjoitusmenetelmä, Maria selventää
Oletko osallistunut kyseiselle verkkokurssille?
Kommentit (21)
Eikö kukaan? Kursseille on osallistunut jopa 3000 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Linkkiä juttuun?
Marian insta
Suomalaiset arkkitehdit on vitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Tuossa https://www.instagram.com/p/B1LSvtVhf2C/ linkki muillekin.
kiitos
Vierailija kirjoitti:
Maria ei ole pelkästään arkkitehti, instansa mukaan hän on myös "philosopher" ja "self-heal guide".
Olen aina pitänyt Mariaa fiksuna naisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria ei ole pelkästään arkkitehti, instansa mukaan hän on myös "philosopher" ja "self-heal guide".
Taitaa myös munien maalauksen
Onko täällä ketään kuka on osallistunut noille kuraseille? Aika moni vissiin on rahanasa noihin laittanut.
Auttaa kuulemma ihan kaikkeen, allergiasta migreeniin ja suolistosairauksiin, menkkakipuihin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ketään kuka on osallistunut noille kuraseille? Aika moni vissiin on rahanasa noihin laittanut.
Auttaa kuulemma ihan kaikkeen, allergiasta migreeniin ja suolistosairauksiin, menkkakipuihin. 🤣
tuskin kukaan kehtaa tunnustaa
Gwyneth Paltrow on joutunut maksamaa isot rahat perusteettomista lupauksista itsehoitoasioissa.
Vierailija kirjoitti:
Gwyneth Paltrow on joutunut maksamaa isot rahat perusteettomista lupauksista itsehoitoasioissa.
Missä hoidoissa?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis h*lvetin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston käynyt nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston käynyt nainen
Miksi alapeukut?
Sitä ihmettelen, että hakusanalla "Maria nordin" pitää aika kauan Googlea selata jos meinaa löytää keskusteluja häneen liittyen. Aiemmin melkeinpä ekat haut linkittyi vauvapalstalle tms. Onko hän tämän hakutuloksen voinut jotenki "siivota"?
Ja ko. kurssiin liittyen, hän ei ole mainostanut vain menkkakipujen vähenemistä, vaan myös vuodon vähenemistä. : D
Mietin vaan, että se repii tosta kurssista todella hyvän tilin. Tyyliin se 79 euroa kertaa 3000 nyt alkuun. Kurssi on jopa käännetty englanniksi ja espanjaksi. Maailmanvalloitus käynnissä. Että silleen.
Hänhän mainostaa tässä myös, että paranee jopa anafylaksiatasoisista allergioista tällä kurssilla. Kun häneltä kysytään, kuka vastaa, jos saakin anafylaksian, ei vastaa mitään järkevää.
Linkkiä juttuun?