Mies jätti mut toisen naisen takia rv34,nyt mies haluaa synnytykseen naisensa
tekstaa että toivovat, että voisivat vaikka molemmat tulla tuekseni silloin. Mä en oikein tajua enää itse missä kunnossa olen, kun olen niin yksin että jopa harkitsen tuota tarjousta.. Mielipiteitä anyone?
Kommentit (12)
Mitä ihmettä tämä toinen nainen siellä tekisi? itse en missään nimeessä suostuisi. Hanki itsellesi doula, jos omasta lähipiiristä ei löydy ketään muuta tueksi.
Kohta mies latelee, että et ole kykeneväinen hoitamaan lasta.
Jos tämä ei ole provo, niin laitat eksälle itkunauruhymiöitä ja toteamuksen, että ihanko tosi? Ja sitten käsket suksia kuusistoon.
Ota vaan, voit ikään kuin synnyttää lapsen heille, ei kun...
lähde äkkiä KANADAAN!!!
Tee niinkuin SINÄ haluat. Ketä sinä haluat sinne sinua tukemaan? Kuka sinusta välittää? Perhettä/ ystäviä? Vaikea kuvitella että mies ja hänen uusi puolisonsa välittävät juuri vain sinusta ja siksi tulevat synnytykseen. Kuulostaa vain siltä että mies haluaa oman puolisonsa mukaan hänen lapsensa syntymään ja yrittää varovasti hivuttaa puolisonsa sinne "tukemisen" verukkeella.
Jos mahdollista, synnytykseen voi hankkia doulan. Vapaaehtoisia douliakin on, kannattaa tutustua asiaan jos kiinnostaa.
En tiedä teidän menneestä parisuhteesta, joten en tuomitse mihinkään suuntaan. Itse on ottaisi. Ehkä edes isäkään jos ei olla yhdessä. Mies voisi tulla katsomaan lastaan sitten kun se on syntynyt. Mutta vain mies., isä kun on. Synnytys on niin henkilökohtainen asia ja siinä pitää keskittyä vain itseensä ja lapseen. Siellä ei ole tilaa millekkään muulle stressille. Itse en missään nimessä koskaan tunkisi jonkun toisen synnytykseen jos ei kutsuta, joten ihmettelen naista joka sinne tulisi....
Ihmettelisin naista, joka haluaa lähteä katsomaan lapsen syntymää, jonka oma miesystävä on lykkinyt alulle. Miettisin tulevaisuudessa vahvasti myös sitä, uskaltaako lapsen antaa olla kyseisen naisen lähettyvillä.
Joo toi on hyvä. Voivat pitää toisiaan hyvänä siinä ja suunnitella tulevaa kynsiä synnytät tavallaan heille lasta :) pysyy uusi vaimo hyvänä kun sinä hoidat sen puolen!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin naista, joka haluaa lähteä katsomaan lapsen syntymää, jonka oma miesystävä on lykkinyt alulle. Miettisin tulevaisuudessa vahvasti myös sitä, uskaltaako lapsen antaa olla kyseisen naisen lähettyvillä.
Varsinkin kun ei ollut mikään ongelma alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka pettää raskaana olevaa vaimoaan. Molemmat siis täysiä ääliötä, eivätkä todellakaan ole sinne tukemaan tulossa. Jotenkin kovin sairas kuvio. Ehkä nainen ei saa itse lapsia, ja tämä on jokin ensiaskel siihen, että miehen lapsesta tuleekin heidän? Haluaa kokonaan miehen entisen puolison elämän. Onhan noita omituisia ihmisiä. Single white womaning...
No mun mielipide on että ei v*tussa! Vaikka olisin kuinka yksin, niin en ottais jättänyttä ukkoakaan synnytykseen mukaan.
Luit juttua, missä mies jättänyt raskaana olleen vaimonsa ja kirjoittanut jonkin oppaan? Siitähän tämä surkea provo sitten lähti...
Just joo.