Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko toi Nanna Karalahti tullu julkisuuteen jäädäkseen..

Vierailija
15.08.2019 |

Nyt alkaa jo toistaa itseään, alkaa menee maku siihen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika lailla jokainen julkkisen tavoite, ovat sitten tulleet julkisuuteen millä tavalla tahansa :'D

Vierailija
2/12 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa rahaa ja tavaraa, some-seuraajia, pintaliitoa, tiettyjä seurapiirejä ja jopa kadehtijoita, niistä se julkisuuden nautinto syntyy. Ja ainakin Jerellä on huomattavasti heikommat mahikset pettää, kun seiska tarjoilee heti seuraavassa numerossaan koko pskan, minkä Nanna voi nautiskella aamukahvinsa kera. Kun kaipa se nauttii, oma valinta oli tuo pukki, ja vielä kahteen kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näköjään valitettavasti

Vierailija
4/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se kehottaa kaikkia elämään työtä. Että tee sellaista työtä, jota tekisit ilman korvaustakin. :D

Vierailija
5/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat somea ja fitnesspiirejä, niin kyllä varmaankin. Entä sitten? Älä seuraa somessa, niin pääset aika pitkälle hänestä eroon. 

Vierailija
6/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän ei ole aito. Hirveä se irvistävä hymy. Sitä on varmaan peilin edessä harjoitellut.

Vierailija
7/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäinen pyrkyri.

Vierailija
8/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaikutelma, että roikkuu julkisuudessa vaikka väkisin.

Vierailija
9/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä tarvitse seurata.

Minä en seuraa, eikä hän tule missään vastaan.

En mene edes Minä Olen-messuille, koska siellä on Nanna Karalahti ja Olli Posti, joita en halua tukea.

Olli Posti vielä joten kuten menisi, mutta ei Nanna.

Vierailija
10/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin katsoessani noita fitnesspäiväkirjoja, että miten kukaan voi elää sillä, että kirjoittaa näitä elämäntapaoppaita, jotka on kirjoitettu jo moneen kertaan. Miten monella eri tavalla voi "oivaltaa", että elämästä pitää nauttia ja kannattaa voimaantua ja hyvinvointi on tärkeää jne? Kuka noita oppaita ostaa? Ja miten tyhmä pitää olla, että tarvitsee tuollaisen liibalaaba-oppaan, jossa ei ole mitään varsinaista tietosisältöä, johon voisi tarttua. 

Vierailija
11/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat kuvan esmes. Instagramiin ja iltapäivälehdet tekee väkisin jutun = olet pyrkyri. Selänteen Teemusta on vähän väliä juttua iltapäivälehdissä ja lähteenä on twitter/instagram tms. Sit ihmetellään, että mitenkä sen "finnish flashin" on pakko itseään nostaa esille.

Vierailija
12/12 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häntä tarvitse seurata.

Minä en seuraa, eikä hän tule missään vastaan.

En mene edes Minä Olen-messuille, koska siellä on Nanna Karalahti ja Olli Posti, joita en halua tukea.

Olli Posti vielä joten kuten menisi, mutta ei Nanna.

Sama! Kyseiset kaksi henkilöä varmistivat, etten käy messuilla tänä vuonna.