Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jukan Chachi-kihlattu vaikuttaa vielä aika naiivilta ja optimistiselta tulevaa vauva-arkea silmällä pitäen.

Vierailija
15.08.2019 |

Uskoo toisen lapsen tulevan aika pian ensimmäisen jälkeen.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Jukka-Hildenin-raskaana-oleva-Chachi-kihl…

No niinhän se taitaa aika monella parikymppisellä esikoistaan odottavalla olla sama tilanne, että katsotaan ruusunpunaisten lasien läpi tulevaa vauva-arkea.

Uskotaan, että vauva on superhelppo, arki ei väsytä, mies osallistuu vauvanhoitoon ja ollaan yhdessä vielä sen vauvavuoden jälkeenkin, mitä monet kokeneemmat tietää että on lapsuusajan rankinta ja koettelevinta aikaa sekä äidille että parisuhteelle.

No siinähän kokeilevat ja katsotaan minkälaiset itkuvirret sitten lehdissä näkyy puolikin vuotta synnytyksen jälkeen. Kun vauva-arki ei ollutkaan sitä mitä odotti ja kun puoliso ei osallistukaan vauvan hoitoon toivomallaan tavalla vaan pettää ja jättää ja löytää uuden ja äiti jää yksin vauvan ja haaveidensa kanssa.

Mielenkiinnolla jään odottamaan... 🙄

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi Jukka teki lapsen kun heidän suhteensa perustuu seksiin. Olisi vain pitänyt hauskaa tuon tytön kanssa.

Vierailija
2/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on oksettava runkku paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi tulla noille kaikki mahdolliset rahalla saatavat avut ainakin arkea helpottamaan.

Vierailija
4/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi Jukka teki lapsen kun heidän suhteensa perustuu seksiin. Olisi vain pitänyt hauskaa tuon tytön kanssa.

Vahinko?

Eihän sitä tietenkään somessa ja lehdissä kerrota, kun kaiken pitää näyttää niin täydelliseltä.

Vierailija
5/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä luulen että Jukankin korvia kuumottaa kun hän tuon jutun lukee. Tuskin olisi halunnut ihan noin yksityiskohtaista juttua heidän seksielämästään. Nyt mulla ainakin tulee ekana heistä mieleen noi nesteet kaikkialla ja doggy-style. Nolottaa itseäkin.

Vierailija
6/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vauva voi olla myös tosi helppo ja vauva-arki elämän parasta aikaa. Niin meille kävi, vaikka kaikki pelotteli muulla.

Vierailija
7/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkailla kaikki on helpompaa ja se vain on fakta.

Vierailija
8/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka laukoi Tsatsit. Takaa.

Vierailija
9/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka laukoi Tsatsit. Takaa.

Vierailija
10/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pessimistiset palstalaiset kirjoittamassa. Teidän oma elämä taitaa olla todella kurjaa, kun jaksatte valittaa ja "ennustaa" tuollaisia.

Vierailija
11/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka hylkäsi perheensä tämän seksilelunsa takia. Ällöttävä setämies.

Vierailija
12/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä, miksi menin avaamaan tuon linkin...

Vierailija
13/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vauva voi olla myös tosi helppo ja vauva-arki elämän parasta aikaa. Niin meille kävi, vaikka kaikki pelotteli muulla.

Meillä myös kaksi pientä lasta ja on ollut tosi helppoa. Miehen kanssa aina yhdessä tasapuolisesti hoidettu (paitsi minä äitiysloman aikaan enemmän). Ei koskaan mitää riitoja tms. Ovat vain lujittaneet parisuhdettamme ja perhettämme tiiviimmäksi.

Vierailija
14/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat kyllä jotenkin katkeroituneelta. Pitäisikö sinun mennä johonkin käsittelemään vauva-aika - ja parisuhdetraumojasi?

Ei kai se vauva-aika kaikilla kamalaa ole? Olin 30-vuotias, kun sain lapseni. Lapsi nyt 2-vuotias. Nukkui alusta asti ihan hyvin eikä meillä ollut mitään suurempia haasteita. Toki ajoittain olin väsynyt, mutta en kokenut sitä mitenkään ylitsepääsemättömäksi. Mies auttoi koko ajan, hoiti vauvaa töiden jälkeen ja jäi hoitovapaalle lapsen ollesa 1-vuotias, ku minä vuorostani palasin töihin. Parisuhteesa ei ollut mitään kriisejä. En voi kyllä samaistua kuvaamaasi tilanteeseen.

Vierailija
15/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi alapeukkuja tähän? Ihan tottahan tuo kirjoitti, ottamatta mitään moraalista kantaa Jukan nykyiseen suhteeseen tai menneeseen eroon. Ihan sama kokemus vauva-arjen helppoudesta itselläni, tosin me ei tehty kuin yksi lapsi.

Vierailija
16/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko?

Eihän sitä tietenkään somessa ja lehdissä kerrota, kun kaiken pitää näyttää niin täydelliseltä.

No tuo Chashi on monet kerrat hokenut, että hänen suuri unelmansa on aina ollut tulla äidiksi ja onhan todella monella naisella samanlainen unelma, joten miksi olisi vahinko. Jukkakin alkaa olemaan jo melkoisen elähtäneen näköinen keski-ikäinen mies, joten onhan hänelle kätevää, kun on saanut todella nuoren kumppanin (joka ei ulkonäöltään varmasti elähdä vielä aikoihin...). Jospa Jukka halusi olla mieliksi ja suostua vielä noihin vauvaleikkeihin, vaikka itse on jo kahdesti sen kokenut ja luulisi jo väsyttävän... Jukka on kyllä todella elähtäneen näköinen ikäisekseen (täytti justiin 39), mitähän kaikkea se on oikein nappaillut..?

Vierailija
17/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka hylkäsi perheensä tämän seksilelunsa takia. Ällöttävä setämies.

Jukan katkera exäkö se siellä?

Vierailija
18/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä se haittaa että on optimisti? Sitä paitsi on ihan mahdollista että ON helppoa. Monella on. Itselläni lapset 1 v 10 kk ikäerolla, koska tosiaan: oli helppoa ja tuntui että kiva että on pienet ikäerot. 

Ja siinä tapauksessa että ei ollisi helppoa, aiemmasta optimismista ei ole mitään haittaa. Ihan hyvin voi sitten vaikka päättää, että tämä olikin ainoa lapsi, en ryhdy toiste. Tai että tarvii vähän pidemmän toipumisvälin lasten välillä. Ei siinä ole mitään naurettavaa, jos haaveilee että saisi lapset lyhyellä ikävälillä mutta ei sitten menekään niin. Se on vain elämää.

Vierailija
19/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että tuo kestää. Todellakin toivon. Mutta valitettavasti todennäköisempää on se, että tuo nainen löytää elämänsä rakkauden jostain muusta kuin poikatemppuja tekevästä nelikymppisestä.

Vierailija
20/35 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas mo-de taas vaihtunut. Eilinen aloitus poistui kun 2 minuutissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän