Olin kaverini kanssa bileissä, joissa suurin osa oli ihan outoja minulle
Ollaan naisia.
Jo heti alussa huomasin miten muut naiset olivat tosi etäisiä meitä kohtaan kun taas miehet rentoja ja tekivät tuttavuutta. Eikä siis kyse mistään iskemisestä tms., koska oltiin lähes kaikki varattuja ja ihan kaveripohjalla siellä.
Piti oikein tekemällä tehdä tuttavuuta niiden naisten kanssa ja siltikään juuri kukaan ei oikein meille jutellut. Miesten kanssa oli heti kuin oltaisiin kauemminkin tunnettu.
Miksi naiset on tuollaisia?
Toinen, mikä aina ihmetyttää on se, että mua ei koskaan kukaan nainen kehu kauniiksi, nätiksi tmv. esim. somekuvissa. En olekaan mikään kaunotar, mutta kyllä rumempiakin kehutaan.
Inhoaako naiset minua jotenkin vai miksi naisten kanssa on aina kaikki niin vaikeampaa kuin miesten kanssa? Siellä bileissäkin ne muut naiset parveili lähes koko ajan toisessa huoneessa eikä yrittäneetkään tutustua, jos me kaverini kanssa ei aloitettu juttua.
Kommentit (4)
En ole törmännyt tuohon. Olen käsittääkseni ihan kaunis itsekin, ja naiset kyllä ehkä lähestyy harvemmin kuin miehet. Mutta aina, jos menen itse juttelemaan jollekin naiselle niin kohteliasta ja hyvää juttu sieltä toiseltakin tulee.
Ja tuosta kehumisesta. En oikeastaan itse pidä sitä minään, jos mulle sanotaan että olet kaunis. En siksi itsekään kehu toisten ulkonäköä. Ulkonäöstä saatan sanoa, että kivasti valittu asu tai oletpa osannut laittaa hiukset kauniisti. Muuten kehun lähinnä luonnetta ja taitoja.
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt tuohon. Olen käsittääkseni ihan kaunis itsekin, ja naiset kyllä ehkä lähestyy harvemmin kuin miehet. Mutta aina, jos menen itse juttelemaan jollekin naiselle niin kohteliasta ja hyvää juttu sieltä toiseltakin tulee.
Ja tuosta kehumisesta. En oikeastaan itse pidä sitä minään, jos mulle sanotaan että olet kaunis. En siksi itsekään kehu toisten ulkonäköä. Ulkonäöstä saatan sanoa, että kivasti valittu asu tai oletpa osannut laittaa hiukset kauniisti. Muuten kehun lähinnä luonnetta ja taitoja.
No mikä meissä sitten oli vikana, kun kaikki naiset niin nihkeästi olivat meidän kanssa?
Tosin töissäkin huomannut, että miesten kanssa tutustuu nopeammin kuin naisten.
ap.
Ette kuuluneet heidän parveen. Ei kummempaa.
Ja siis haluaisin uusia naiskavereita, kun niitä on niin vähän. Mutta todella vaikea ystävystyä kenenkään kanssa.
ap.