Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras tapa päästä miehestä eroon?

Vierailija
15.08.2019 |

Olin siis pari vuotta sitten tekemisissä tyypin kanssa josta haluaisin eroon. Ei siis ole vieläkään jättänyt minua rauhaan. Seurailee ym. Olin silloin masentunut ja arviointikyky ilmeisesti hukassa pahasti. Tyyppi on siis reilusti ylipainoinen eikä muutenkaan viehättävä olemukseltaan.nyt sen nähnyt selkeästi. Vaikka olen suoraan kertonut etten halua olla enää misään tekemisissä, ei uskonut. Piti vaihtaa numero jne. Millä tavalla tuollasesta tyypistä pääsis eroon? Haukkuis ulkoista olemusta tai pientä vehjettä, mikä oikeastikin oli? Neuvoja kaipailisin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin neuvonut puhumaan "tunteistasi" koska sillä pääsee eroon miehestä kuin miehestä, mutta sinun tapaus onkin vaikeampi.  Oletko kertonut että olet suhteessa ja hänen tulee lopettaa käytöksensä?  Miksi et ole sanonut miehellesi? Hän varmaan saa seurailun loppumaan. Yleensä naisia ei totella mutta miehiä kylläkin.

Vierailija
22/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rupea haukkumaan, voi suuttua ja olla vaarallinen. Sanoisin selkeästi että älä ota enää yhteyttä, jos otat ilmoitan poliisille. Piste, ei muuta. Jos ei tepsi, voit oikeasti ilmoittaa häirinnästä poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis viestittänyt jo ajat sitten että älä ota yhteyttä enää tai otan yhteyttä poliisin. Silti jankkas tapaamisesta vaikken enää vastaillut mitään. Vaihdoin puhelinnumeron koska soitot ja viestit jatkui.eli tuolla poliisin mainitsemisella ei ollut mitään vaikutusta. Kun ei pystynyt enää soittaa tai tekstaa niin seurasi minua kaupassa. Ja hyvä ettei parkkipaikalla auton lähelle vaikken ollut yksin liikenteessä. Ja ajelee joskus ohi missä asun.ap

Ai olitkin tehnyt noin. Sun pitää oikeasti ilmoittaa poliisille vainoamisesta. Ne käy jututtamassa sitä tms ja eiköhän se pelästytä

Vierailija
24/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis viestittänyt jo ajat sitten että älä ota yhteyttä enää tai otan yhteyttä poliisin. Silti jankkas tapaamisesta vaikken enää vastaillut mitään. Vaihdoin puhelinnumeron koska soitot ja viestit jatkui.eli tuolla poliisin mainitsemisella ei ollut mitään vaikutusta. Kun ei pystynyt enää soittaa tai tekstaa niin seurasi minua kaupassa. Ja hyvä ettei parkkipaikalla auton lähelle vaikken ollut yksin liikenteessä. Ja ajelee joskus ohi missä asun.ap

Ai olitkin tehnyt noin. Sun pitää oikeasti ilmoittaa poliisille vainoamisesta. Ne käy jututtamassa sitä tms ja eiköhän se pelästytä

Meneekö poliisit jututtamaan jos minulla ei ole enää viestit tallella mitä lähetin ja joissa kielsin ottamasta yhteyttä?poistuivat samalla kun piti vaihtaa puhelinnumero uuteen.

Vierailija
25/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miehelleni kertonut asiasta. Tämä häirikkö tyyppi on tyyliin kokoa norsu ja oma mies normaalikokoinen hoikka mies. Ei varmaan ns pelästyisi vaikka menisikin sanomaan suoraan sille. Siksi en ole viitsinyt mainita asiasta. Ap

Vierailija
26/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö poliisit jututtamaan jos minulla ei ole enää viestit tallella mitä lähetin ja joissa kielsin ottamasta yhteyttä?poistuivat samalla kun piti vaihtaa puhelinnumero uuteen.

Kyllä uskoisin. Soita poliisille ja kerro tilanne. Sitten voi myöhenmin soittaa uudestaankin.